Денис Захаров
Опубліковано: 9 Червня 2017

Здається, що кожна велика компанія працює над літаючими пристроями, які виконують зліт та посадку у вертикальній площині, — Uber розвиває свій проект VTOL, Airbus презентує власні концепти, а Land Rover взагалі інтегрував дрона до свого позашляховика.

Німецький стартап «E-volo» не став відставати від іменитих конкурентів. Спочатку було презентувано концепт гелікоптеру Volocopter VC200, який працює за допомогою електричної тяги. Згодом на виставці авіаційної техніки в німецькому Фрідріхсхафені було представлено першу модель, яка вже готова до виробництва, — 2X.

Особливості

Головна риса пристроїв від E-volo — це незвичайна конструкція. Гелікоптер базується на вісімнадцяти електричних двигунах. За футуристичним дизайном ховаються цікаві характеристики — максимальна швидкість становить майже 100 км на годину, а час автономної роботи може складати 27 хвилин при максимальній швидкості 50 км на годину.

Гелікоптер здатен подолати понад 20 кілометрів за один політ. Час повного заряду батареї складає 120 хвилин. Кабіна вміщує двох людей, один з яких повинен виконувати роль пілота. Поки що для перельотів необхідно мати пілота в кабіні, літати виключно на автопілоті поки що заборонено законом. Цікаво, що при таких характеристиках, пристрій виявився доволі компактним — лише трохи більш як два метри заввишки.

Великий сенсорний дисплей, зручні шкіряні сидіння — в гелікоптері витримані всі сучасні вимоги автомобілебудування. Однак, насолоджуватися комфортом можна не тільки стоячи в заторі, а й милуючись краєвидами рідного міста з висоти пташиного польоту. До речі, керування машиною відбувається за допомогою звичайного джойстика.

Виробник анонсує, що перші комерційні зразки гелікоптеру 2X з’являться на ринку вже 2018 року. Літаючою машиною вже зацікавились в NASA, за допомогою Volocopter вони планують зменшити кількість заторів у Кремнієвій долині.

← Тисни «Лайк», щоб читати нас у Фейсбуці
Tokar_ua Будьте в курсі. Долучайтесь до нашого каналу в Telegram.

    Поширити у Фейсбуці
    Надіслати у Messenger
    Надіслати в Telegram
    Надіслати у WhatsApp
    Зберегти в Pocket

    Додати коментар

    Такий e-mail вже зареєстровано. Скористуйтеся формою входу або введіть інший.

    Ви вказали некоректні логін або пароль

    Вибачте, для коментування необхідно увійти.