WhatApp має непогану систему статусів для повідомлень. Одна сіра відмітка сигналізує про успішну передачу повідомлення на сервер, дві — ваш меседж доставлений до отримувача. Якщо пара сірих відміток стає синіми, значить, що меседж прочитано іншим користувачем. Чи він зрозумів його — невідомо :).
Розглянемо популярну ситуацію: ви відправили повідомлення, воно вже оброблено сервером, але чомусь так і не дійшло до отримувача. Раніше ви успішно спілкувались. Отже, вирішуємо проблему «сірої відмітки».
Що робити
Якщо отримана відповідь про доставку, то це означає, що з гаджетом відправника все добре і необхідно перевірити пристрій адресата.
1. Перезавантажте телефон/планшет/комп’ютер. Так, це дійсно працює.
2. Перевірте, чи взагалі є доступ до інтернету. Спробуйте відкрити будь-яку сторінку в браузері.
Якщо інтернет не працює:
2.1. Перевірте, чи увімкнено wi-fi або мережу передачі даних.
2.2. Кількість використаного трафіку не повинна перевищувати ліміти, якщо такі є в девайсі або у оператора.
Якщо в браузері відкриваються сторінки, користувачам Android рекомендується перевірити обмеження на фонову передачу даних:
Параметри → Використання даних → WhatsApp → Обмеження фонових даних.
3. Перегляньте параметри самого месенджеру. Подивіться на список заблокованих контактів та видаліть з нього записи, які заблоковані випадково:
Параметри → Акаунт → Приватність → Заблоковані.
Якщо нічого не помогло
1. Спробуйте видалити програму та встановити її ще раз.
2. Видаліть повністю свій профіль та створіть обліковий запис заново. Зробити це можна за допомогою клієнту:
Параметри → Акаунт → Видалити мій акаунт
Рекомендується у крайньому випадку, вся історія та інші параметри будуть очищені (навіть з iCloud).
Користувачам Android також рекомендується тимчасово зупинити додатки, які дозволяють керувати списком запущених процесів. Так звані таск кілери (TaskKiller) часто блокують фонові процеси месенджерів, а це може впливати на швидкість доставки повідомлень або взагалі блокувати їх.