На сайті Федеральної торгової комісії США з’явився цікавий прес-реліз. В ньому йдеться про те, що представники штату Нью-Джерсі викрили алгоритм несанкціонованого збору персональної інформації.

Протягом двох років, з лютого 2014 по березень 2016 року, телевізори компанії Vizio, які мають функцію Smart TV, передавали виробнику відомості про переглянутий контент, вік користувачів, їх сімейний стан, рівень доходів та інші дані. Виробник формував загальний звіт і «зливав» його рекламодавцям.

Шпигунський софт маскувався під опцію Smart Interactivity, яка в теорії повинна була рекомендувати контент користувачам, але за фактом займалась зовсім іншим.

Власники телевізорів і гадки не мали, що їх зомбоящик передає звіти про них третім особам. На цьому й базувалось обвинувачення комісії, котра запропонувала накласти штраф у розмірі 2,2 млн доларів на виробника телевізорів.

Представники виробника погодились виплатити всю суму, а також видалити всі зібрані дані. Кошти мають будуть переказані на рахунки Федеральної торгової комісії та підрозділу із захисту прав споживачів. Знаючи американський менталітет, не здивуюсь, якщо у майбутньому окремі користувачі будуть також вимагати компенсації від Vizio у судовому порядку.

Телевізори виявились дійсно розумними, аж занадто.

    Поширити у Фейсбуці
    Надіслати у Messenger
    Зберегти в Pocket
    Надіслати в Telegram
    Надіслати у WhatsApp

    Додати коментар

    Такий e-mail вже зареєстровано. Скористуйтеся формою входу або введіть інший.

    Ви вказали некоректні логін або пароль

    Вибачте, для коментування необхідно увійти.

    2 коментаря

    спочатку нові
    за рейтингом спочатку нові за хронологією

    Переглянула нещодавно фільм «Сноуден». Тепер на такі новини звертаю особливу увагу. Так і паранойя може з'явитися.

    Автор
    Назар Токар

    Те, що у тебе паранойя, ще не означає, що за тобою ніхто не слідкує :)