Денис Захаров
Опубліковано: 13 Квітня 2017
Оновлено: 3 Липня 2018

Мешканці Каліфорнії відтепер можуть насолоджуватися не тільки сонячними кліматом та безпілотними авто, але й новим сервісом від McDonald’s. Відвідувачі ресторанів Каліфорнії і штату Вашингтон відтепер зможуть замовляти корисну їжу і сплачувати замовлення за допомогою додатку прямо у мобільному телефоні.

Для цього на телефон необхідно встановити програму замовлень. Після того, як програма визначить, що клієнт знаходиться у закладі, який підтримує таку послугу, йому буде запропоновано зробити замовлення в онлайн-режимі.

Забрати замовлення можна буде в окремому місці видачі. Це дозволить уникнути черг, адже не у кожному ресторані можна почути фразу «вільна каса».

Наприклад, згадаємо штовханину за кавою у київському макдаці біля вокзалу.

Пілотний проект спочатку запрацює у 51 ресторані компанії. McDonald’s вивчатиме реакцію відвідувачів, збирати відгуки та шукатиме недоліки. Якщо все пройде добре, то до кінця 2017 року всі 14 тисяч ресторанів у США та 6 тисяч по всьому світу теж отримають такий сервіс.

Хольген Мюллер, аналітик компанії Constellation Research, вважає, що такий сервіс буде позитивно прийнятим серед клієнтів, адже «Коли ви бажаєте замовити швидку їжу, то ви бажаєте швидко її замовити, швидко розрахуватися та швидко поїсти».

Цікаво, що в Starbucks вже працює подібний сервіс, однак через неочікувану популярність послуги в деяких кафе навіть створювалась черга з відвідувачів, які зробили онлайн-замовлення.

Маємо надію, що McDonald’s підготується краще.

Технолог за професією, літератор в душі. Любить технологічні речі. Мріє розвинути в Україні мережу безкоштовних заправок для електромобілів.
← Тисни «Лайк», щоб читати нас у Фейсбуці
Поширити у Фейсбуці
Надіслати у Messenger
Надіслати в Telegram
Надіслати у WhatsApp
Зберегти в Pocket
Обговорення