Твітер — це давно відома соціальна мережа, що свого часу започаткувала формат мікроблогів. З того часу цей формат фактично не мінявся і його використовували в десятках сервісів. Щоправда, тільки Твітер лишився серед лідерів, але, незважаючи на це, величезна мільярдна компанія досі не приносить прибутків.

Твіттер вже більше місяця проводить масштабне опитування. Мікроблогерів просять пояснити, чи потрібен їм додатковий сервіс статистики з розширеним функціоналом. Дослівно описання сервісу в опитуванні виглядало так:

Twitter розглядає можливість впровадження потужних інструментів для роботи маркетологів та журналістів. Ці методи допоможуть відслідковувати, що відбувається в світі і як на це реагують блогери у Twitter.

Ми також зможемо запропонувати додаткові функції, такі як прогресивні ідеї аудиторії, аналітику, інструменти для моніторингу декількох облікових записів з різних пристроїв. Нові функції будуть пропонуватися без реклами.

Звичайно, що такий функціонал не буде безкоштовним. Питання стосується лише вартості підписки. На прохання прокоментувати такі опитування прес-секретар Твітеру відповів:

Ми проводимо це опитування для того, щоб проаналізувати інтерес до нової розширеної версії TweetDeck і вивчаємо можливість реалізації розширеної версії TweetDeck для професіоналів.

Робота над новим сервісом вже ведеться. Нам стало відомо, як виглядатиме дизайн для нової системи аналітики, що повинна стати частиною Tweetdeck.

Нагадаємо, що у компанії вже є додаток TweetDeck і нова аналітична система має стати його частиною. Серед можливостей, що вже реалізовані: робота з кількома акаунтами, визначення геолокації друзів та інструменти для боротьби зі спамом.

Технолог за професією, літератор в душі. Любить технологічні речі. Мріє розвинути в Україні мережу безкоштовних заправок для електромобілів.

Коменти