Одна з найбільших проблем електрокарів — це батареї. Вони повинні бути достатньо ємники та швидко заряджатися. В рамках берлінської виставки CUBE Tech Fair своє рішення представив ізраїльський стартап StoreDot. Компанія стверджує, що їх EV-акумулятор може повністю зарядитися за п’ять хвилин і цієї енергії вистачить, щоб проїхати майже 500 км.

Під час презентації Дорон Майерсдорф, один із засновників стартапу, зазначив, що саме повільна зарядка є критичним недоліком, який заважає популяризації електромобілів. Тому поки одні працюють над збільшенням ємності, ізраїльські розробники зосередили увагу на швидкості.

Для цього їм довелось відмовитися від традиційної структури літій-іонних батарей. Замість цього вони використовують шари наноматеріалів і запатентовані органічні сполуки.

Треба зауважити, що представлений акумулятор — більш габаритний варіант вже існуючого FlashBattery Power Bank для смартфонів (також «п’ятихвилинний»), який, за словами Дорона, готується до масового запуску.

Але не все так райдужно. Майерсдорф визнав, що зовнішньої інфраструктури необхідної потужності поки не існує. Наприклад, щоб зарядити автомобільну FlashBattery, потрібна станція потужністю 350 кіловат. А рівень тих, що нині працюють — не більше 20-30 кіловат.

Незважаючи на це, розробники налаштовані оптимістично. За їх словами, є кілька компаній, що вже розробили зарядку потужністю 350 кіловат, а адміністрація Обами виділила 100 млн. $ на дослідження і розробки, пов’язані із зарядними станціями електромобілів.

У той же час FlashBattery безпечніші, ніж звичайні акумулятори. Органічні сполуки і наноматеріали замінили графіт, який використовується в більшості акумуляторів. Завдяки цьому такі батареї не мають проблем з безпекою, як у пристроях на кшталт Samsung Galaxy Note, пояснив Майерсдорф.

Компанія заявляє, що вже маж партнерів серед автовиробників. Ймовірно, виробництво почнеться в Азії, а вже звідти технологія поширюватиметься на решту світу. За планами, акумулятори з’являться у вільному продажі через два-три роки.

Що стосується FlashBattery для смартфонів то, за словами Майєрсдорфа, вже також є певні домовленості з двома провідними виробничими майданчиками в Японії і Китаї, що забезпечать масове виробництво пристроїв.

↑ Тисни «Лайк», щоб читати нас у Фейсбуці

Закінчив журфак у славному місті Запоріжжя. Сім років працював за фахом у місцевих газетах. 2013 року переїхав до не менш славетного міста Лева. Але це була не єдина зміна у житті – з того часу Інтернет став мені і за редакцію, і за газетні шпальти

Коменти