Єрченко Вадим
Опубліковано: 21 Червня 2017
Оновлено: 2 Липня 2017

Розширення типу AdBlock або Adguard непогано справляються зі своїм завданням, блокуванням реклами. Настільки, що Google вирішив скласти їм видимість конкуренції: з 2018 року браузер Chrome сам блокуватиме відповідні оголошення. Зрозуміло, не всі, а лише ті, що не будуть відповідати певним критеріям. Ще й за гроші.

Стандарти реклами, яку варто вважати настирливою, а тому треба блокувати, розробила організація Coalition for Better Ads. Раніше в неї входили Facebook і News Corp. Трохи пізніше до них приєднався і Google.

Всього члени об’єднання визначили чотири типи блоків для великого екрану і вісім типів блоків для маленького, які викликають у користувача особливе роздратування. Серед них — відеооголошення, які з’являються і відтворюються автоматично (іноді зі звуком), реклама поверх сторінки, яка зникає тільки через певний час, миготливі банери і анімовані мобільні оголошення.

За статистикою, 20% користувачів інтернету користуються блокувальниками реклами.

Такі оголошення будуть блокуватися за принципом «все або нічого»: всі оголошення на сайті будуть відключатися, якщо хоча б одне не відповідає стандарту. Нативний блокувальник з’явиться у всіх версіях браузера. Хоча в Google говорять про те, що новий інструмент — це швидше фільтр, ніж блок.

Сайти, що входять до рекламної мережі Google, швидше за все, новий інструмент омине, припускають журналісти Business Insider. Але інші видавництва, що продають рекламу на стороні, повинні будуть усунути небажані оголошення, або це зробить браузер, продовжують вони свою думку.

Такий крок можна розцінити як прояви авторитаризму. Але ні, у Google <сарказм>найблагородніші цілі</сарказм>.

«В інтернеті існує певна думка про рекламу, яка дратує користувачів. Іноді вона настільки жахлива, що вони встановлюють додатки для її блокування. І це реальна загроза для інтернет-екосистеми. Хороші сайти тільки страждають від блоків реклами, а наша мета — стимулювати користувачів відмовитись від них», — наводить Business Insider слова Скотта Спенсера, менеджера з управління продуктами Google

Компанія сподівається, що за мірою того, як користувачі будуть оновлювати браузер Chrome, все менше людей буде встановлювати додатки для блокування реклами, такі як AdBlock Plus. Представник компанії також визнав факт співпраці з цим додатком, щоб рекламні оголошення Google Adsense гарантовано відображалися на сторінці. При цьому Спенсер зазначив, що в домовленостях з блокувальником реклами нічого не змінилося.

За інформацією видання The Guardian, назва нового додатку — Funding Choices. Він буде доступний власникам сайтів в Північній Америці, Великобританії, Німеччини, Австралії та Нової Зеландії. Тим, хто користується AdBlock, програма буде надавати вибір — дивитися настирливу рекламу або платити за відмову.

У другому випадку гроші потрібно буде перевести на новий електронний гаманець Google Contributor. Звідти кошти перейдуть власникам сайтів і безпосередньо Google.

«Своїм блокуванням Google сподівається, що зможе поліпшити користувачам присутність в мережі і захистити свою бізнес-модель. Реклама становить 86% доходу компанії, і вона не хоче, щоб люди блокували всі оголошення підряд. Згідно з оцінками, один з чотирьох використовує AdBlock на настільному комп’ютері, і один з десяти – на телефоні», — пишуть журналісти.

← Тисни «Лайк», щоб читати нас у Фейсбуці
Tokar_ua Будьте в курсі. Долучайтесь до нашого каналу в Telegram.

Поширити у Фейсбуці
Надіслати у Messenger
Надіслати в Telegram
Надіслати у WhatsApp
Зберегти в Pocket

Додати коментар

Такий e-mail вже зареєстровано. Скористуйтеся формою входу або введіть інший.

Ви вказали некоректні логін або пароль

Вибачте, для коментування необхідно увійти.