Минулий рік Spotify, сервіс для прослуховування музики, завершив зі збитками в 593 млн €, і це незважаючи на те, що за цей період до сервісу приєдналось кілька десятків мільйонів нових користувачів. Очевидно, що вихід у «плюс» керівництву компанії тільки сниться.

У звітній документації зазначено, що в цілому виручка збільшилася на 52% і склала 2,93 млрд €. Доходи від реклами виросли на 50%, до 295 млн €. Однак, ложка дьогтю в цій бочці грошей може претендувати на окрему тару — чистий збиток збільшився більше, ніж в два рази.

При цьому в Spotify визнали, що у звітах попередніх років була присутня бухгалтерська помилка, і раніше втрати були занижені — на 58,3 млн € 2015 року і на 25,9 млн € 2014-го.

Проте, Spotify щосили намагається вийти на прибутковість. Наразі він добився підписання вигідних угод з найбільшими партнерами — компаніями звукозапису, лейблами і музичними видавцями.

Більш того, цього року компанія планує дебютувати на Нью-Йоркській фондовій біржі. Консультантами цього процесу виступають Morgan Stanley, Goldman Sachs Group Inc. і Allen & Co.

Нещодавно Spotify уклав дві великі угоди: з Universal Music Group, найбільшою у світі звукозаписувальною компанією, і з Merlin Network Group, яка представляє собою консорціум незалежних лейблів.

Заманити цих гігантів вдалося завдяки гнучким умовам розміщення контенту, які вони отримали. Зокрема, музика UMG і MNG доступна лише для тих, хто платить за підписку.

Протягом наступних років Spotify повинен виплатити їм роялті на суму 2 млрд €. Ця сума може збільшитися, якщо компанія підпише аналогічні договори з двома іншими основними лейблами – Warner Music Group і Sony Music Entertainment. Тому великою є ймовірність, що в недалекому майбутньому слухати музику через Spotify можна буде тільки за гроші.

За даними Adweek, зараз загальна кількість користувачів Spotify становить 140 млн осіб.

Ще рік тому їх було 100 млн.

«Представники компанії відмовилися сказати, який відсоток від загальної кількості платить за підписку. Однак у березні Spotify, який продовжує конкурувати з Apple Music, Pandora і іншими подібними сервісами, оголосив, що за прослуховування музики сплачує 50 млн осіб», — пише видання.

Закінчив журфак у славному місті Запоріжжя. Сім років працював за фахом у місцевих газетах. 2013 року переїхав до не менш славетного міста Лева. Але це була не єдина зміна у житті – з того часу Інтернет став мені і за редакцію, і за газетні шпальти

Коменти