У той час, як на батьківщині Uber підписують петиції, щоб повернути Тревіса Каланіка в крісло керівника, робота у філіях йде за своїм графіком. Підрозділи активно розвиваються і охоплюють усе більшу кількість міст.

Один з таких взірців — український філіал. І це не фантазії, а слова Олексія Стаха, генерального директора Uber в Україні та СНД (Білорусь, Казахстан, Азербайджан). Ще одне підтвердження — вже озвучені плани запустити сервіс у Миколаєві, Запоріжжі та Кривому Розі.

Плюс у Києві запрацював UberBlack, сервіс з автомобілями підвищеного комфорту.

За минулий рік компанія зайшла до найбільших українських міст — Київа (30 червня), Одеси (2 лютого), Львова (23 лютого), Дніпра (30 березня) і Харківа (20 квітня). Під час прес-конференції Uber стало відомо, що вже на черзі запуск у менших містах — Миколаєві, Запоріжжі і Кривому Розі.

Оголошення про пошук співробітників уже можна зустріти на місцевих сайтах.

Оголошення про роботу в UBER.

«Перший критерій вибору — кількість жителів. Вочевидь, це міста після мільйонників. Ми до них придивляємося, вивчаємо попит, оцінюємо, наскільки може бути популярним наш сервіс. У нас є свої метрики, в тому числі рівень проникнення смартфонів і низка інших, які я, на жаль, не можу розкривати. Я не можу гарантувати, що ми всюди почнемо роботу, але ми знаходимося в активній фазі вивчення цих міст», — розповів Олексій Стах.

При цьому генеральний менеджер відзначив, що зараз в Україну інвестують так, як не інвестують у жодну іншу країну.

«Ми бачимо феноменальне зростання і успіх платформи. Ми навіть не могли уявити, що за такий короткий термін ми отримаємо 1 млн завантажень», — каже пан Стах.

Ще одна цифра, пов’язана з Україною, і яку згадав Олексій, — це 4,8 (з 5). Саме такий середній рейтинг водіїв Uber у нашій країні.

«Вище, ніж у Польщі та інших європейських країнах», — додав голова української філії.

Але на цьому гарні новини не закінчуються. 4 липня в Києві почав роботу «UberBlack», сервіс з автомобілями підвищеного комфорту. Тепер клієнтам доступні такі машини, як Audi A6, Mercedes E-class, BMW X5, Toyota Camry тощо.

Мінімальна вартість поїздки складає 130 грн, подачі авто — 85 грн, ціна за один кілометр — 10 грн, хвилини в дорозі — 1 грн. Також є фіксовані тарифи в аеропорт «Бориспіль»: з лівого берега — 450 грн, з правого — 650 грн.

Ніні середній час подачі автомобіля в Києві не перевищує 5-6 хвилин, в Одесі — менше 5 хвилин, Львові — менше 4, Дніпрі — 4,5 хвилини, Харкові — 5 хвилин, пише «Громадське».

P.S.: Так, нам також цікаво чи вплине об’єднання російського «Яндекс.Таксі» з Uber на популярність останнього в Україні.

Закінчив журфак у славному місті Запоріжжя. Сім років працював за фахом у місцевих газетах. 2013 року переїхав до не менш славетного міста Лева. Але це була не єдина зміна у житті – з того часу Інтернет став мені і за редакцію, і за газетні шпальти

Коменти

Виталий

Ну это же не именно Uber, а партнеры. И как оказалось, это огромное отличие. Я был с другом на подписание договора с партнером в Днепре и хорошо прочувствовал разницу.
Например, на вопрос “какие требования к водителю (внешнему виду) и автомобилю?” – был ответ: “не заморачивайтесь”.

Назар Токар

Дуже цікава відповідь. Але в програмі є відгуки і після кількох таких клієнтів більше ніхто цього водія не викличе.