Не минуло й півроку, як «Укрзалізниця» після випуску Аndroid-додатку для придбання квитків презентувала аналогічну програму під iOS. Хоча ні, минуло, але краще пізно, ніж як завжди.
«Щойно запустили мобільний додаток для придбання квитків на поїзди на базі іOS – черговий крок для зручності пасажирів. Нагадаю, що на початку року (а точніше — у лютому, — ред.) ми запустили додаток на базі операційної системи Аndroid. І він уже став у пригоді понад 100 тисячам користувачів. Сподіваюся, що додаток для іOS також буде зручним і корисним для пасажирів», — написав на своїй Fb-сторінці Войцех Бальчун, керівник «Укрзалізниці».
За інформацією видання AIN, функціональність програми й зазначені в ній ціни повністю збігаються з веб-версією офіційного сервісу booking.uz.gov.ua.
Інтерфейс програми доступний трьома мовами — українською, англійською та російською. Проїзні документи не потрібно обмінювати в касі. Достатньо показати провідникові QR-код.

Як виглядає додаток «Укрзалізниці» для смартфонів.
В описі програми на iTunes для залучення користувачів зазначені знижки. Наприклад, ви заплатите на 10% менше, замовивши квитки на поїзд «Intercity +» туди й назад. Або на 15% менше, якщо купите квиток 1-класу на поїзди «Міжміські +» за 30 і більше днів до поїздки.
Через додаток можна купити квитки для дітей і студентів, зареєструвати додатковий багаж і замовити додаткові послуги (чай, постіль, їжа). Також є можливість здати проїзний документ.
«Дякуємо, що дбаєте про людей», — написав Микола Українець під постом пана Войцеха. «Точніше про власників продукції Apple», — відповіли б ми Миколі. Але цікавили нас зовсім інші коментарі. Наприклад, чого людям не вистачає в цьому додатку. Найчастіше зустрічалися прохання, які стосувалися людей з обмеженими можливостями.
«Пане Войцех Балчун! Коли вже люди з інвалідністю зможуть користуватися онлайн-послугами «Укрзалізниці»? Невже так складно — зробити окрему вкладку для тих людей, які за законом мають право бути в пріоритеті у держави? Я це питання вже ставлю більш як два роки поспіль. Чесно кажучи – втомилася», — написала Аліна Олексієнко.
«… В інтернеті людині зручніше купити квиток за посвідченням зі знижкою, ніж їхати на візку на вокзал», — доповнила Аліну Марія Ольшицька-Чеча.
Крім цього, користувачі писали про те, що в деяких випадках у додатку некоректно відбивається початковий і кінцевий пункти. Зокрема, Іван Кокарєв назвав поїзд №076: «Замість Київ-Кривий Ріг, маємо Київ-Херсон».
Головна ж претензія стосувалася відсутності квитків і достатньої кількості поїздів на популярні влітку напрямки. Але абсолютно всі питання, коментарі, побажання залишилися без відповіді.
Тому наостанок у нас для вас є тільки цифра — 11,5 млн. Саме стільки залізничних квитків було продано онлайн 2017 року.