Єрченко Вадим
Опубліковано: 7 Серпня 2017

Уряд Великобританії планує запровадити обов’язкову реєстрацію безпілотних літальних апаратів (БПЛА) вагою понад 250 г, а також іспити для їхніх власників на знання правил безпеки. Мета таких ініціатив — безпечне використання технології, пише Techcrunch.

Подібні нововведення повинні навчити людей відповідальності та розумінню, що таке конфіденційність, — вважають в уряді.

Варто відзначити, що в Америці деякий час діяв такий самий закон, але у травні 2017 року його скасував апеляційний суд. Феміда вирішила, що дрони — це авіамоделі, а їх реєструвати не потрібно. Але, як і у випадку зі сполученими посудинами, якщо десь скасували, значить десь прийняли. І сталося це в Китаї, в тому ж таки травні.

Та повернемося до Сполученого Королівства. Наприкінці 2016 року деякі представники громадськості рекомендували уряду розглянути проблеми, які можуть виникнути через безпілотники. Зокрема, мова йде про дослідження, проведене Департаментом транспорту, Британською асоціацією пілотів повітряних суден та Управлінням військової авіації.

Як виявилось, дрон вагою 400 г може пошкодити вітрове скло гелікоптера.

Ще одна проблема — безпілотники все частіше використовуються для незаконної доставки наркотиків і мобільних телефонів до виправних закладів. Зважаючи на це, влада Великобританії має намір розширити заборонену зону для БПЛА не лише біля в’язниць, а й біля аеропортів. У другому випадку — через побоювання, що дрон може зіткнутися з літаком, який злітає або заходить на посадку.

При цьому в Департаменті транспорту відзначають, що деякі виробники безпілотників уже запрограмували свої пристрої, щоб ті не літали над забороненими територіями. Проте влада «хотіла б посилити роботу в цьому напрямку».

Наші дії спрямовані на те, щоб захистити людей і водночас використати потенціал дронів по максимуму. Вони все частіше допомагають нам під час огляду транспортної інфраструктури. А в поліцейських або пошуково-рятувальних операціях ці пристрої й взагалі можуть врятувати життя. Але, як і будь-які технології, безпілотники часом використовують неправильно. Реєстрація та перевірка навичок користувачів допоможе зменшити кількість таких випадків, — вважає Мартін Калланан, міністр у справах авіації.

Відомо, що ініціативи уряду вже підтримав DJI, один з піонерів і лідер ринку безпілотних літальних апаратів.

Закінчив журфак у славному місті Запоріжжя. Сім років працював за фахом у місцевих газетах. 2013 року переїхав до не менш славетного міста Лева. Але це була не єдина зміна у житті – з того часу Інтернет став мені і за редакцію, і за газетні шпальти
← Тисни «Лайк», щоб читати нас у Фейсбуці
Поширити у Фейсбуці
Надіслати у Messenger
Надіслати в Telegram
Надіслати у WhatsApp
Зберегти в Pocket
Обговорення