Для наших постійних читачів звістка про те, що в Україні запрацював новий оператор мобільного зв’язку, не стане сюрпризом. Адже ми вже писали про плани LycaMobile вийти на вітчизняний ринок через «ТриМоб». І ось 24 липня британська компанія офіційно поповнила ряди наших операторів.
Що пропонують?
По суті, поки що LycaMobile пропонує лише один тариф — «Все в одному L». Згідно з ним, абонплата складатиме 130 грн на місяць. За ці гроші ви отримаєте 16 Гб інтернет-трафіку, 300 SMS і 300 хвилин в міжнародній мережі LycaMobile.
Також на сайті є різновид цього пакету під назвою «Все в одному ХL». За 200 грн вам нададуть 25 Гб, 500 SMS і стільки ж хвилин.
Якщо ліміт вичерпано, а місяць ще не закінчився, тоді ви будете платити за такими розцінками: дзвінок на стаціонарний номер — 0,30 грн/хв, усередині мережі — 0,10 грн/хв, інші оператори — 0,30 грн/хв. Ціна за одну SMS-ку є незмінною — 0,30 грн. Вартість 1 МБ — 0,20 грн.
Що з амбіціями?
При мінімальному поповненні рахунку на 100 грн ви отримаєте необмежені безкоштовні дзвінки на номери Lycamobile по всьому світу, — зазначено на сайті.
Варто відзначити, що компанія працює в 22 країнах, і саме на цьому робиться акцент. Адже потенційний абонент мережі — заробітчани і члени їхніх сімей. Головна мета, озвучена представниками LycaMobile в Україні, — надати можливість дешево дзвонити за кордон, пише «Економічна правда».
У компанії розраховують, що їхня SIM-карта стане номером другим у тих українців, які хочуть полегшити спілкування з рідними і близькими, що живуть за кордоном, — повідомляють журналісти.

Сім-картка оператора Lycamobile в Україні.
Зважаючи на це, можна припустити, що основними конкурентами LycaMobile стануть аж ніяк не оператори «великої трійки» (Київстар, Vodafone і lifecell), а безкоштовні месенджери — Viber, Facebook, WhatsApp, Skype, Telegram. (Вочевидь, що з появою в Україні 4G їхні позиції тільки посиляться).
Але попри це LycaMobile планує залучити за рік 1 млн абонентів.
Що не так?
По-перше, відразу кидаються в очі ціни. Не такі вже вони й привабливі, особливо якщо брати до уваги, що їх презентує новачок на більш-менш сформованому ринку. Хоча в найближчому майбутньому повинні з’явитися й інші тарифи, обіцяють у компанії.
По-друге, компанія має намір вкласти в свою рекламну кампанію менше 1 млн $. Чи вистачить цих грошей, щоб про нового гравця дізналися? Тим більше, що оператор не має наміру відкривати свої магазини. Продаж сім-карт буде відбуватися через точки інших учасників ринку.
По-третє, туманним є майбутнє «ТриМоб», на основі якого працюють британці. Ще в липні акції українського оператора, які належать «Укртелекому», були під арештом.
З іншого боку, не виключено, що LycaMobile таки зможе скласти конкуренцію українським операторам. І, можливо, це надихне останніх знизити ціни. Хоча б на закордонні дзвінки.