Днями відбулася презентація електромобіля Tesla Model 3. Ця машина є унікальною за багатьма параметрами, відзначають журналісти Techcrunch. Але одне з найбільш цікавих рішень, на їхню думку, це відмова від традиційного ключа.

Відкрити машину можна за допомогою спеціального додатку, який дозволяє ідентифікувати особу, розблокувати машину і дізнатися, чи готова вона до старту. Зв’язок між бортовим комп’ютером і смартфоном відбувається через BLE (Bluetooth Low Energy).

Ця функція може здатися незвичайною або навіть такою, що трохи лякає, але насправді мені здається, що це дуже зручно. Єдине, чого я, ймовірно, не забуду за жодних обставин, це мій смартфон, який наразі є частиною мене. Насправді набагато простіше забути ключі, бо для нас це не такий звичний предмет, — розмірковує Даррелл Ерінгтон, один з авторів Techcrunch.

Автомобіль Tesla 3 на презентації.

А що робити, якщо телефон розрядився? На цей випадок є карта з NFC-чіпом, яку можна носити в гаманці. Для попередніх моделей карта була основним способом, яким відкривався електрокар. Зараз же NFC відправили на лаву запасних.

Є у Tesla Model 3 й інші технологічні нововведення, зазначає журналіст. Серед них — зведення до мінімуму фізичних кнопок, а також відмова від панелі приборів. Плюс інноваційна система кондиціонування та вентиляції: повітря рівномірно розподіляється по салону крізь спеціальну щілину, що проходить через всю «торпеду».

Салон Tesla Model 3.

Під час презентації, яка відбулася на заводі компанії у Фрімонті, Ілон Маск передав перші 30 серійних автомобілів Tesla Model 3. Щасливими власниками NFC-карток стали здебільшого співробітники компанії.

За словами Маска, попереднє замовлення зробили вже 500 тис. людей. Кожен з них вніс завдаток у розмірі 1 тис. $. Зважаючи на це, подальші плани Tesla більш ніж наполеонівські. Протягом 2017 року компанія щотижня буде виробляти 5 тис. машин, 2018-го — 10 тис. Таким чином, Ілон хоче побити власні рекорди, адже жодного разу за свою 14-річну історію компанія не випускала понад 100 тис. машин за рік.

Відомо, що поки автомобіль буде в базовій і Long Range версіях. Перша коштує 35 тис. $ і може проїхати 354 км без підзарядки, друга — 44 тис. $. Її межа — 498 км.

Закінчив журфак у славному місті Запоріжжя. Сім років працював за фахом у місцевих газетах. 2013 року переїхав до не менш славетного міста Лева. Але це була не єдина зміна у житті – з того часу Інтернет став мені і за редакцію, і за газетні шпальти

Коменти