УАнет стає дедалі привабливішим для рекламодавців. Про це говорить статистика, опублікована Інтернет Асоціацією України (ІнАУ).
За перші 6 місяців 2017 року обсяг ринку медійної інтернет-реклами України склав 827 млн грн, тобто зріс на 42% у порівнянні з аналогічним періодом 2016 року.
Найчастіше замовники звертаються до in-stream video, реклами, яку вбудовують в відеоплеєри: pre-roll, mid-roll, post-roll, pause-roll, overlay-реклама, picture-in-pause (40,6%). На другому місці банерна реклама (39,6%). Спонсорство займає третю сходинку (9,4%).
Інші нестандартні рішення (вікна, що спливають, pop-up і pop-under, формати catfish і screenglide, синхронні банери, фронтлайни, повноекранна реклама, звукова реклама у цифровому аудіопотоці) на четвертій позиції (5,7%). Замикає п’ятірку in-page video (формат, який дозволяє показувати відеорекламу на сайтах, де немає відеоконтенту, — ред.) Ним користуються 4,7%.
Якщо брати рекламу на мобільних пристроях, то тут місця розташувалися дещо в іншій послідовності:
- банерна реклама (18,1%)
- in-stream video (7,6%)
- нестандартні рішення (5,3%)
- спонсорство (3,6%)
- in-page video (0,05%)
В ІнАУ відзначають, що вперше в ході досліджень було визначено частку соціальних медіа і месенджерів (FB, VK, Instagram, Twitter, Skype, Viber та ін). Вона склала 18,6%.
Наприкінці 2016 року Всеукраїнська рекламна коаліція дала свій прогноз щодо розвитку вітчизняного ринку інтернет-реклами у 2017 році і припустила, що загалом його остаточна сума перевалить за 4 млрд грн. Але слід розуміти, що у кожної організації свої методи підрахунку.
Довідка
Методика вимірювання об’єму медійної інтернет-реклами ІнАУ заснована на перехресному аналізі даних анкетування найбільших рекламних агентств, сайтів та сейлз-хаусів. Учасники дослідження заповнили спеціальні анкети, в яких на анонімній основі вказали суми, отримані від рекламодавців по конкретних сайтах.