Важко повірити (особисто мені), але у Facebook є відеоролики, чиї лічильники переглядів показують 20, а то і 30 млн. Зазвичай їхні герої — це нескінченні песики та котики, але зараз справа не в якості, а саме в кількості.
Завдяки цим цифрам, розмови про те, що Fb збирається монетизувати відеоконтент, набули сенсу. Тому наступна звістка вже не викличе великого подиву — всередині соціальної мережі з’явиться сервіс для перегляду відео під назвою Watch. Чимось він буде нагадувати YouTube. Наприклад, категоріями, серед яких буде «Найбільш обговорюване».
Однак є й відмінності. Ролики для перегляду можна буде підібрати за реакціями глядачів. Що більше у відео гиги-смайликів, то вище воно в категорії «Що змушує людей сміятися». Також користувачам буде доступний розділ «Що дивляться друзі». Під час переглядів можна буде спілкуватися як з іншими глядачами, так і з засновниками проектів.
Ймовірно, мова йде про чати, які також є на YouTube.

Так виглядатиме сервіс Facebook Watch.
Заманювати глядачів будуть оригінальними шоу і трансляціями від Major League Baseball, National Geographic, NASA, Billboard та інших компаній. Деякі з проектів спонсорував і сам Facebook.
«Щоб надихнути творців і налагодити екосистему платформи, ми профінансували деякі шоу», — йдеться в офіційній заяві Fb.
Серед них — «Повертаючи борг» з ведучим Майком Роу («Брудна робота»). Він буде подорожувати Америкою в пошуках людей, які ставлять потреби суспільства вище за свої, розповідати про це світу та робити щось для самих героїв.
Крім цього, Facebook показуватиме шоу від кулінарного каналу Tastemade, оратора-мотиватора Габріеля Бернштейна, мандрівника Нусейра Яссіна тощо. Зважаючи на це, можна зробити висновок, що в планах Цукерберга — трансляція якіснішого контенту, аніж на тому YouTube, який захопили блогери, репери, лайфакери та інші містермакси. Але вони все одно прийдуть на Fb.
По-перше, звичайні користувачі теж зможуть створювати там свої шоу. По-друге, вони зможуть монетизувати свій контент. За інформацією TechCrunch, мова йде про 55% від рекламних доходів майданчика. Що цікаво, це на 10% більше, ніж платить YouTube.
Поки що Watch працює лише в деяких регіонах США. Коли платформа стане доступною хоча б для інших американців, не кажучи вже про решту жителів планети, невідомо. Але ви точно дізнаєтеся про це, коли внизу навігаційної панелі Facebook з’явиться іконка телевізора.