Розробники з Нью-Йорка створили технологію, яка може відрізнити Prada від Praiga або Louis Vuitton від Luсоis Vuffon. Ні, це не окуляри, а невеликий сканер, який підключається до телефону!

«Наша технологія заснована на ідеї, що дрібні деталі оригіналу, характерні для цілої лінійки продуктів, можна використати для того, щоб відрізнити бренд від його копії», — розповідає професор нью-йоркського університету.

Невеличкий девайс підключатиметься до телефону і зможе сканувати речі, щоб відрізнити оригінали від підробок. Фото —Entrupy.

Крім сканера і телефону, є спеціальний додаток, в пам’яті якого знаходяться понад 3 млн фотографій різних продуктів. Саме з цими знімками відбувається порівняння під час огляду того чи іншого матеріалу. Це може бути тканина, шкіра, таблетки, взуття, іграшки і навіть електроніка.

Ви прикладаєте сканер безпосередньо до досліджуваного об’єкта, відкриваєте додаток Entrupy на смартфоні або планшеті і читаєте підказки, які допоможуть вам зробити серію знімків. Потім алгоритми штучного інтелекту аналізують зображення для визначення автентичності і показують результат в режимі реального часу.

Тестування займає близько 15 секунд.

І найголовніше: пристрій не шкодить товару. Адже є й інші методи виявлення фальсифікату. Але вони можуть його пошкодити.

«Точність класифікації становить понад 98%, і ми показуємо виробникам, як наша система працює з мобільним телефоном, щоб перевірити справжність побутових об’єктів», — розповів професор Субраманян з Нью-Йорку.

Компанія, створена професором і його колегами, залучила 2,6 млн $ інвестицій. При цьому розробники вже встигли перевірити справжність товарів на суму 14 млн $.

Дослідники відзначають, що контрафактні товари — серйозна проблема майже в усьому світі. Підробкою може виявитися практично будь-який товар. У деяких доповідях зазначається, що торгівля контрафактом становить 7% від обсягу світової торгівлі.

↑ Тисни «Лайк», щоб читати нас у Фейсбуці

Закінчив журфак у славному місті Запоріжжя. Сім років працював за фахом у місцевих газетах. 2013 року переїхав до не менш славетного міста Лева. Але це була не єдина зміна у житті – з того часу Інтернет став мені і за редакцію, і за газетні шпальти

Коменти