Схоже, слава Amazon та Netflix, які знімають популярні шоу та серіали, не дає спокою Apple. Саме тому компанія вирішила підсилити цей напрям своєї діяльності, вклавши в нього 1 млрд доларів, повідомляє Fox Business.

За словами людей, знайомих із відповідним планом, Apple може придбати до 10 телевізійних шоу. Гроші будуть у руках ветеранів Голівуду Джеймі Ерліхта і Зака Ван Амбурга, які почали працювати в Apple у червні 2017 року. Їхнє попереднє місце роботи — Sony Pictures Television. Зараз вони відповідають за придбання контенту та за втілення стратегії в цілому.

Apple не спростувала й не підтвердила цю інформацію. Але варто зазначити, що компанія вже має невеликий досвід у сфері виробництва оригінального контенту. Мова йде про два проекти — «Караоке у машині» та реаліті-шоу «Планета додатків».

Тім Кук в одній з серій Carpool Karaoke.

Перший — це частина вечірнього шоу Джеймса Кордена, де він їздить із зірками та співає з ними караоке. Між піснями Джеймс розмовляє з пасажирами про життя. Що цікаво, у вересні 2016 року, вже після підписання контракту, Корден заспівав разом з Тімом Куком, головою Apple.

Так само й перший епізод «Планети додатків» вийшов нещодавно, у червні цього року. Це шоу про розробників. Вони представляють свої ідеї перед журі та захищають їх.

До журі входять: репер Will.i.am (володіє IT-компанією), актриси Джесіка Альба (одна із засновників стартапу, який займається створенням нетоксичних предметів інтер’єру) та Гвінет Пелтроу (керує лайфстайл-виданням Goop).

Ще один член журі — Гарі Вайнерчук, який володіє рекламним агентством VaynerMedia.

Аналітики з Fox Business зазначають, що шлях Apple в обраному напрямку не буде простим. Amazon та Netflix мають більше охоплення і вони витрачають більше грошей на створення контенту.

Цього року інвестиції першої компанії склали приблизно 4,5 млрд $, другої — 6 млрд $. Також не слід забувати про HBO з її «Іграми престолів» та іншими, не менш популярними проектами. Ця компанія, що належить Time Warner, витратила на відповідні потреби 2 млрд $.

І ще трохи логістики. Виробництво одного епізоду сіткому може коштувати від 2 млн $, драми — від 5 млн $. Серія шоу на кшталт «Гри престолів» — понад 10 млн $.

Чому ж Apple так прагне посісти місце на цьому ринку? Річ у тім, що показники iTunes впали. Якщо п’ять років тому компанії належала половина ринку прокату та продажу відео, то 2016-го — лише 35%.

Отже, Apple сподівається, що власний контент знову приверне увагу до сервісу. Тим паче, що компанія до 2020 року хоче подвоїти прибуток з iTunes — до 50 млрд $.

Але щоб сталося, як гадалося, треба, аби «вистрілив» хоча б один із запланованих проектів, кажуть експерти з Fox Business. При цьому «Караоке у машині» та «Планета додатків» отримали здебільшого негативні відгуки від рецензентів.

↑ Тисни «Лайк», щоб читати нас у Фейсбуці

Закінчив журфак у славному місті Запоріжжя. Сім років працював за фахом у місцевих газетах. 2013 року переїхав до не менш славетного міста Лева. Але це була не єдина зміна у житті – з того часу Інтернет став мені і за редакцію, і за газетні шпальти

Коменти