Марк Цукерберг та його команда зробили ще один крок у боротьбі з фейками, які поширюються через Facebook. Відтак сторінки, які вже неодноразово ловилися на публікації неправдивої інформації, більше не можуть купувати рекламу в цій соцмережі. Про це компанія повідомила через свій блог.
«Минулого року ми зробили кілька важливих кроків до зменшення кількості новин-підробок у Facebook. Наразі ми не дозволяємо рекламодавцям запускати оголошення, що посилаються на історії, позначені як «фейк». Але ми пішли далі. Якщо сторінки регулярно публікують історії з позначкою «фейк», то відтепер їхні власники більше не зможуть розміщувати рекламу у Facebook», — зазначили менеджери компанії Тесса Ліонс та Сатвік Шукла.
Працівники компанії впевнені, що це допоможе зменшити кількість «фейків», які поширюються завдяки грошам. Якщо ж сторінки припиняють ділитися неправдивими даними, то вони можуть знову отримати право на купівлю рекламу.
«Фейк-новини шкідливі для нашої спільноти. Вони роблять світ менш інформованим та підривають довіру до інформації», — впевнені Тесса та Сатвік.
За словами представників Facebook, компанія визначила для себе три напрямки, за якими працюватиме:
- Послаблення економічних стимулів для тих, хто створює фейки
- Створення нових продуктів для припинення поширення фейків
- Допомога користувачам у розпізнаванні фейків
Рішення про заборону купувати рекламу підпадає під перший пункт.
У березні 2017 року у Facebook почала працювати функція, завдяки якій можна позначати публікації як фейк. У разі, якщо пост отримує багато скарг від користувачів, Facebook знижує його рейтинг у стрічці та маркує спеціальною позначкою.