Антимонопольний комітет України оштрафував Lifecell на 19 млн 466 тис. 840 грн за недостовірну інформацію про умови тарифікації дзвінків.

Про це повідомив Голова АМКУ Юрій Терентьєв на сторінці у Facebook:

«Відповідач в комунікації зі споживачами вказував, що тарифікація «ПОСЕКУНДНА». Водночас, фактична тарифікація відбувається в розмірі повної вартості хвилини за кожну першу секунду кожної хвилини, що почалась».

Компанію оштрафували відповідно до статті 15-1 Закону «Про захист від недобросовісної конкуренції». Варто зазначити, що всі без винятку українські оператори так чи інакше вводять своїх користувачів в оману.

Для цього використовуються неточності в описах своїх тарифів або «додаткові дані», розміщені під описом тарифу дрібнішим текстом, який іноді може повністю міняти суть самого тарифу.

Крім того, нещодавно Національна комісія з регулювання зв’язку та інформатизації опублікувала статистику щодо якості мобільного зв’язку за перше півріччя 2017 року. Згідно з результатами, гіршими за більшістю показників виявилися оператори PeopleNet і lifecell. Зокрема, найбільші проблеми з якістю зв’язку у PeopleNet, а з основних мобільних операторів – у lifecell.

«Lifecell» — третій за величиною оператор мобільного зв’язку в Україні, заснований 24 січня 2005 року. ТОВ «Лайфселл» (до 2 лютого 2016-го — «Астеліт») належить компанії Euroasia Telecommunications Holding BV (Нідерланди), якою в свою чергу володіє турецький оператор Turkcell.

2016 року компанія отримала майже мільярд чистого прибутку.

↑ Тисни «Лайк», щоб читати нас у Фейсбуці

Люблю життя у всіх його проявах. Завжди знаходжуся у пошуку. Інколи знайденим хочеться поділитися зі світом. Власне це я і роблю на сторінках "Тokar.ua".

Коменти