Колісник Тетяна
Опубліковано: 19 Вересня 2017
Оновлено: 27 Вересня 2017

Антимонопольний комітет України оштрафував Lifecell на 19 млн 466 тис. 840 грн за недостовірну інформацію про умови тарифікації дзвінків.

Про це повідомив Голова АМКУ Юрій Терентьєв на сторінці у Facebook:

«Відповідач в комунікації зі споживачами вказував, що тарифікація «ПОСЕКУНДНА». Водночас, фактична тарифікація відбувається в розмірі повної вартості хвилини за кожну першу секунду кожної хвилини, що почалась».

Компанію оштрафували відповідно до статті 15-1 Закону «Про захист від недобросовісної конкуренції». Варто зазначити, що всі без винятку українські оператори так чи інакше вводять своїх користувачів в оману.

Для цього використовуються неточності в описах своїх тарифів або «додаткові дані», розміщені під описом тарифу дрібнішим текстом, який іноді може повністю міняти суть самого тарифу.

Крім того, нещодавно Національна комісія з регулювання зв’язку та інформатизації опублікувала статистику щодо якості мобільного зв’язку за перше півріччя 2017 року. Згідно з результатами, гіршими за більшістю показників виявилися оператори PeopleNet і lifecell. Зокрема, найбільші проблеми з якістю зв’язку у PeopleNet, а з основних мобільних операторів – у lifecell.

«Lifecell» — третій за величиною оператор мобільного зв’язку в Україні, заснований 24 січня 2005 року. ТОВ «Лайфселл» (до 2 лютого 2016-го — «Астеліт») належить компанії Euroasia Telecommunications Holding BV (Нідерланди), якою в свою чергу володіє турецький оператор Turkcell.

2016 року компанія отримала майже мільярд чистого прибутку.

← Тисни «Лайк», щоб читати нас у Фейсбуці
Tokar_ua Будьте в курсі. Долучайтесь до нашого каналу в Telegram.

    Поширити у Фейсбуці
    Надіслати у Messenger
    Надіслати в Telegram
    Надіслати у WhatsApp
    Зберегти в Pocket

    Додати коментар

    Такий e-mail вже зареєстровано. Скористуйтеся формою входу або введіть інший.

    Ви вказали некоректні логін або пароль

    Вибачте, для коментування необхідно увійти.