Екологічна безпечність, швидкість, витривалість та невисока ціна — головні чинники, які вже стали фундаментом автомобілебудівної промисловості. Той, хто швидше за інших створить транспортний засіб за вищезгаданими критеріями, стане новим Генрі Фордом або Карлом Бенцом. Несподівано у цих перегонах, учасниками яких є лідери світового автопрому та IT-компанії, опинилися й українці з компанії Delfast.

Вітчизняний стартап Delfast презентував електробайк, який на одному заряді може проїхати майже 400 км.

Ebike — це своєрідний гібрид мотоцикла та гірського велосипеда. Його «витривалість» —380 км, говорить Данило Тонкопій, керівник компанії.

«Більше ніж у Tesla», — додає він у своєму Fb.

Варто відзначити, що Tesla Model 3 у базовій комплектації може проїхати 350 км/год. Електромотоаналоги — лише 30-80 км.

Максимальна швидкість Ebike — 80 км/год. Крейсерська (швидкість з найменшою витратою енергії) — 45 км/год. На «борті» ТЗ є GPS-трекер, сигналізація, іммобілайзер (вид електронного пристрою проти викрадення), кнопка старт/стоп. Також є функція віддаленого запуску через мобільний додаток.

Батарея виготовлена у США. Її вистачить на три тисячі циклів. Плюс вона підтримує рекуперацію (від лат. recuperatio — «зворотне отримання») енергії — наприклад, якщо велосипед спускається з гірки, то акумулятор в цей час заряджається.

Але й це ще не все! У дорозі ви зможете підзарядити свій телефон, планшет, плеєр тощо. Для цього в Ebike є два USB-виходи.

А що з ціною? 20 вересня Delfast розпочала кампанію на Kickstarter. Мінімальна вартість — 2 449 $. Максимальна — 5 879 $. Усе залежить від комплектації. Сума, яку хотів зібрати пан Данило — 50 тис. $. Та лише за два дні від старту кампанії він отримав уже 53 тис. $.

Електробайк має три модифікації: Prime, Top та Lite. У першої найбільший запас ходу на одній зарядці, друга — найшвидша, третя — найдешевша.

За кермом українського електробайка Ebike.

Delfast — це сервіс кур’єрської доставки, який почав працювати 2014 року. У цієї компанії є дві особливості. Перша — оперативність. Клієнти отримують свої пакунки упродовж однієї години. Але Delfast працює з малогабаритними вантажами, а саме — до 7 кг.

Друга особливість, що випливає з першої — кур’єри служби і взимку, і влітку їздять на електровелосипедах. Цей транспорт забезпечує і оперативність, і неможливість перевозити щось важче та більш габаритне, ніж ноутбук. Зараз Delfast працює у Києві, Варшаві та Астані.

У жовтні 2016 року Тонкопій повідомив про те, що компанія почала продавати електровелосипеди:

«Усі моделі ми тестуємо в суворих умовах, бо щодня кур’єр проїжджає 130-150 км за будь-якої погоди. Все робимо на совість, для самих себе. До того ж, ми замовляємо байки партіями, це дозволяє тримати низькі ціни на всі комплектуючі та на самі байки», — писав він у Fb.

За словами Тонкопія, двоколісні збираються в Україні на базі компанії E-Kross.

Закінчив журфак у славному місті Запоріжжя. Сім років працював за фахом у місцевих газетах. 2013 року переїхав до не менш славетного міста Лева. Але це була не єдина зміна у житті – з того часу Інтернет став мені і за редакцію, і за газетні шпальти

Коменти