За роки існування «Нової пошти» ми звикли віддавати гроші за товар уже тоді, коли отримали його у відділенні. Це дуже зручно, бо ти не платиш за кота в мішку, можеш роздивитися свій телефон, чи фотоапарат, та, в разі чого, повернути покупку.

2017 року «Укрпошта» врешті-решт наважилася дати отримувачу право розрахуватися за доставку. Відкорковуємо шампанське!

Нагадаємо, що з 1 березня 2017 року «Укрпошта» — ПАО, а не державне підприємство. Можливо, саме з цим пов’язані приємні метаморфози, що відбуваються з компанією. Нещодавно вони навіть запустили чат-бота у Telegram.

Але повернімося до анонсованої послуги. Насамперед вона спрямована на інтернет-магазини.

«Раніше, за відсутності такого функціоналу у головної пошти країни, багато клієнтів обирали приватних операторів. Відтепер у них є можливість користуватися послугами найближчого поштового відділення», — кажуть у прес-службі компанії.

Наразі Укрпошта разом із деякими інтернет-магазинами, що підписали договір про співпрацю, тестує цю функцію.

«Клієнт, який хоче скористатися послугою, нічого не платить, він лише має оформити відправлення через особистий кабінет або АРІ», — цитує Ain представників «Укрпошти».

Якщо отримувач упродовж певного періоду не приходить за посилкою, її повертають відправнику. Саме на його плечі лягають витрати на доставку. Все як у людей.

Завдяки цим нововведенням в «Укрпошті» впевнені, що відтепер на українському ринку е-commerce на одного гравця побільшало.

«Продавець може показати «чисту» ціну, найбільш привабливу для клієнта, і зробити пересилання безпечнішим», — зазначив Олександр Перцовський, перший заступник генерального директора компанії.

Закінчив журфак у славному місті Запоріжжя. Сім років працював за фахом у місцевих газетах. 2013 року переїхав до не менш славетного міста Лева. Але це була не єдина зміна у житті – з того часу Інтернет став мені і за редакцію, і за газетні шпальти

Коменти