Tesla планує облаштувати свої зарядні станції магазинами, перукарнями та іншими об’єктами інфраструктури, бо зарядити електрокар — це й досі не так швидко, як залити у бак паливо.

Водночас Tesla запатентувала установку, яка за 15 хвилин може замінити розряджену батарею на заряджену. Так до чого нам готуватися?

Незабаром компанія Ілона Маска збільшить кількість своїх зарядних станцій удвічі. На жаль, електрокари від цього швидше заряджатися не будуть. Тому Tesla вирішила піти від зворотного — людям все одно доведеться чекати, так чому б їм не робити це з комфортом?

Цю думку висловив Джей Бі Штробель, головний технічний директор Tesla. Під час щорічної конференції з харчових технологій в ресторанній індустрії FSTEC він заявив, що компанія докладе всіх зусиль для створення комфортабельних умов на станціях.

«Люди проводять від 20 до 30 хвилин на цих зупинках. Вони хочуть їсти, вони хочуть випити горнятко кави, прийняти душ», — розмірковує Джей Бі.

Журналісти повідомляють, що пан Штробель продемонстрував ескізи майбутніх об’єктів інфраструктури, схожих на звичайні магазини. При цьому Tesla не зацікавлена в управлінні сервісом харчування. Натомість вона шукає потенційних партнерів.

Але в рукаві компанії є ще один козир — установка, яка міняє розряджену батарею на заряджену. Вперше такий механізм продемонстрували ще 2013 року. Тоді весь процес тривав приблизно 1,5 хвилини.

Відтоді новин про цей пристрій не було. Днями виявилося, що Tesla вже запатентувала аналогічну установку, із першим варіантом її об’єднує принцип заміни батареї. Бо цей механізм не автоматичний — щоб провести заміну, потрібні механіки, та й триває вона у 10 разів довше, а саме — 15 хвилин.

Схема заміни батарей у Tesla. Водій зазвичай не побачить цього процесу, бо питиме каву в кафе.

Загалом, це майже звичайний підйомник, який піднімає електромобіль, щоб техніки мали доступ до акумулятора. Пристрій сумісний з Model S і Model X.

Система, описана в патенті, може бути встановлена на сервісній станції або інтегрована в мобільну установку.

Закінчив журфак у славному місті Запоріжжя. Сім років працював за фахом у місцевих газетах. 2013 року переїхав до не менш славетного міста Лева. Але це була не єдина зміна у житті – з того часу Інтернет став мені і за редакцію, і за газетні шпальти

Коменти