Не можна брати чуже та ще й потім його монетизувати. Це позиція виробників контенту, з якою важко не погодитися.

Але пірати не були б піратами, якби не діяли всупереч цьому принципу. Тому медіа-групи, зокрема українські, перебувають з ними у постійній конфронтації. Ось, приміром, компанія StarLightMedia, яка з 2013 року була змушена заблокувати на YouTube і у Facebook 341 тис. піратських відео.

Але це ще не всі результати її боротьби.

Чотири роки тому компанія створила власний Центр моніторингу контенту. Під його пильною увагою знаходяться абсолютно всі майданчики, якими можна поширювати відео, в тому числі й соцмережі. Окрім Fb, працівники Центру знаходили контент компанії у «ВК», «Одноклассниках» та Mail.ru.

У першій заблокували 6,5 тис., в інших — 16 тис.

Також у StarLightMedia відстежують додатки у AppStore і Google Play.

«В AppStore ми видалили 8 додатків, в Google Play — 16. Крім того, коли ми почали чистити AppStore і Google Play, пірати зрозуміли, що незабаром ми дійдемо й до Smart TV, який ми постійно моніторимо. Там у нас було лише одне видалення додатку», — зазначив Микола Фаєнгольд, комерційний директор компанії, під час круглого столу на тему протидії піратству в рамках Kyiv Media Week.

Центр відстежує ситуацію щотижня.

Ще пан Фаєнгольд додав, що StarLightMedia подала до Кіберполіції першу заяву про кримінальне провадження проти провайдера-пірата. Хто став цим «героєм» наразі невідомо. Загалом компанія має претензії до 146 сайтів.

На круглому столі також були присутні представники Кіберполіції. На жаль, конкретні цифри та показники вони залишили у відомстві. З собою прихопили загальні фрази.

«Нами вже підписано ряд меморандумів із правовласниками. Саме завдяки такій партнерській роботі ми маємо змогу оперативно реагувати, виявляти та протидіяти «онлайн-піратству», — сказав Сергій Кропива, керівник Київського управління Кіберполіції.

Також він згадав про нові методі боротьби з відеопіратством, але розкривати їхню суть не став.

Закінчив журфак у славному місті Запоріжжя. Сім років працював за фахом у місцевих газетах. 2013 року переїхав до не менш славетного міста Лева. Але це була не єдина зміна у житті – з того часу Інтернет став мені і за редакцію, і за газетні шпальти

Коменти