Єрченко Вадим
Опубліковано: 26 Жовтня 2017

Що не день, то новини про Uber. Розповідаємо для тих, хто пропустив кілька попередніх серій.

Спочатку компанія втратила ліцензію на перевезення пасажирів у Лондоні, потім новий гендиректор Дара Хосровшахі сказав, що це розплата за погану репутацію.

Тепер з’ясувалося, що, поки Uber виборює право працювати у столиці Англії, справи у його конкурентів пішли на краще, повідомляє ВВС.

Що сталося з Uber?

Управління транспорту відмовилося подовжити ліцензію Uber, термін дії якої сплив 30 вересня. На думку чиновників, політика компанії щодо повідомлення про кримінальні правопорушення, а також способи отримання медичних документів та перевірки водіїв не відповідали наявним стандартам.

«Усі компанії в Лондоні повинні грати за правилами і дотримуватися високих стандартів, які ми встановили, особливо, якщо йдеться про безпеку клієнтів», — таку думку висловив Садік Хан, мер Лондона.

Репутація та її ціна

Звісно, компанія не погодилася з таким висновками та рішенням, тому наразі оскаржує його. Проте Дара Хосровшахі, новий гендиректор у листі працівникам Uber зазначив, що це «розплата за погану репутацію».

Новий керівник Uber Дара Хосровшахі налаштований скептично.

Також він визнав, що думка людей — важлива для компанії. Саме тому треба «робити все чесно». У майбутньому перевізник хоче стати кращим партнером для кожного міста, де працює.

Пан Хосровшахі сподівається довести, що Uber — це «не тільки чудовий продукт, а й справді чудова компанія, яка корисна суспільству».

Нічого особистого

Поки влада розглядає апеляцію компанії, водії Uber мають право працювати у Лондоні. Але, ознайомившись з інформацією від аналітичної компанії App Annie, робимо висновок, що столичні жителі вже підшукують собі інші варіанти візництва.

За 48 годин після такого неприємного для Uber рішення, у декілька разів (а саме на 159%) збільшилася кількість завантажень інших подібних додатків — Addison Lee, Gett та MyTaxi. Аналітики порівнювали статистику з аналогічними днями до винесення вердикту владою Лондона.

Лондонські «кеби» із значком Uber залишились в історії.

Також в App Annie зазначають, що вище наведені фірми не можна назвати прямими конкурентами Uber. Addison Lee — незалежна приватна компанія, яка вважає себе перевізником класу «преміум», а за допомогою Gett та MyTaxi можна забронювати традиційні лондонські кеби, що дорожчі за звичайні машини.

Власні оцінки компаній дещо відрізняються від наведених App Annie. У Addison Lee кажуть, що кількість завантажень збільшилася на 180%, у Gett — на 125%, у MyTaxi — на 250%.

← Тисни «Лайк», щоб читати нас у Фейсбуці
Tokar_ua Будьте в курсі. Долучайтесь до нашого каналу в Telegram.

    Поширити у Фейсбуці
    Надіслати у Messenger
    Надіслати в Telegram
    Надіслати у WhatsApp
    Зберегти в Pocket

    Додати коментар

    Такий e-mail вже зареєстровано. Скористуйтеся формою входу або введіть інший.

    Ви вказали некоректні логін або пароль

    Вибачте, для коментування необхідно увійти.