«Київводоканал» продовжує експериментувати з новітніми технологіями, щоб прискорити процес взаємодії з абонентами та зробити його більш комфортним.

Наприклад, у березні цього року компанія почала приймати показники лічильників гарячої та холодної води через Viber. Для цього треба було завантажити мобільний додаток в телефон і додати у контакти зазначений номер. Але станом на цей жовтень такий спосіб вже в минулому. Нова «фішка» «Київводоканалу» — чат-боти.

Працюють вони в тому ж Viber, а ще в — Telegram. У першому випадку потрібно натиснути «чат», у другому — приєднатися до публічного акаунту «Київводоканалу». Потім надіслати повідомлення «Доброго дня». Після цього ви зможете додати особовий рахунок.

Інформацію можна надсилати з 10-го числа і до кінця кожного місяця.

Ось самі боти: Viber та Telegram

Також передати дані можна через сайт Київводоканалу в розділі«Лічильники»> «Надати показники лічильників» та через «Особистий кабінет».

Бот у Telegram дозволить киянам дізнатись заборгованість та сплатити рахунки за воду.

«Восени на сайті «Київводоканалу» запрацював «Особистий кабінет», де можна сплачувати комунальні послуги, передавати показники лічильників, переглядати історію споживання та звіти, контролювати нарахування та оплату за особовим рахунком, роздруковувати платіжки, вести рахунки за декількома адресами, за якими мешкають родичі чи орендарі», — повідомляє прес-служба «Київводоканалу».

Ось — навіть відеоінструкцію зробили.

До речі, білоруські колеги «Київводоканалу» теж активно використовують чат-ботів. У такий спосіб працівники мінського ЖКГ повідомляють про аварійні і планові відключення та про час, який потрібен, щоб усунути неполадку. Крім того, за допомогою нового сервісу можна отримати інформацію про хід виконання отриманих заявок.

Зараз мінські чат-боти є у Viber та Telegram. У майбутньому розробники хочуть підключити до цієї практики ще й Skype.

Закінчив журфак у славному місті Запоріжжя. Сім років працював за фахом у місцевих газетах. 2013 року переїхав до не менш славетного міста Лева. Але це була не єдина зміна у житті – з того часу Інтернет став мені і за редакцію, і за газетні шпальти

Коменти