Американські медіа-корпорації продовжують закручувати гайки російським платформам, через які Кремль поширює свою пропаганду на території Штатів. Один із найвідоміших подібних рупорів — Russia Today.
Днями стало відомо, що Google вилучив канал RT із пакету преміум-відео YouTube, повідомляє Bloomberg.
Google Preferred було створено для того, щоб пропонувати рекламодавцям розміщувати свою рекламу на відео-каналах, які мають понад 2 млн передплатників. Станом на жовтень RT їх має 2,2 млн.
У середньому щомісяця до цього каналу приєднується 20 тис. нових користувачів. Щомісячна кількість переглядів — близько 22 млн. Певно, що при таких показниках рекламодавців у Russia Today було — хоч греблю гати.
Але Google вирішила по-своєму. Рішення про вилучення RT компанія ухвалила після розслідування Конгресу щодо цифрових платформ, якими Росія користувалася для впливу на вибори в США. Представники Google мають дати свідчення у цій справі разом із колегами з Facebook та Twitter.
Спецслужби США вважають канал Russia Today «наближеним до російського уряду». Саме тому він привернув до себе увагу.
Наприклад, раніше у вересні Міністерство юстиції США звернулося до RT, аби той зареєстрував своє американське відділення як «іноземного агента». У цьому випадку компанія повинна розкрити джерела фінансування від іноземних держав та пов’язані з ними контакти в США. Якщо зв’язок із урядом РФ підтвердиться, то весь контент, який транслює RT, мусить мати відповідну позначку — «створено за фінансування російського уряду».
Також минулого місяця у ФБР виникли питання до іншого інформагентства з російським корінням Sputnik. В межах розслідування федерали вже допитали колишнього кореспондента видання Ендрю Фейнберга, який працював від агенції у Білому домі.
Головне питання, на яке агенти шукають відповідь, — чи порушив Sputnik закон про реєстрацію іноземних агентів. Зараз слідчі вивчають внутрішнє листування між головним офісом та Ендрю, надане останнім.