Єрченко Вадим
Опубліковано: 8 Листопада 2017

Днями німецька телекомунікаційна компанія Deutsche Telekom першою в Європі встановила вишки, щоб роздавати 5G-інтернет, і вже навіть встигла їх протестувати. Керівництву DT сподобався результат, а це означає, що вже за кілька років у найбільших європейських містах можна буде отримувати та відправляти 2 Гб за секунду.

Розробники зазначають, що такої швидкості вистачить, аби підтримувати віртуальну реальність та рух безпілотного транспорту.

Чотири експериментальні антени встановили у Берліні. Їхнім виробництвом займалася китайська компанія Huawei.

«Це дуже важливий крок на шляху до запуску 5G, запланованого на 2020 рік. Така швидкість має велике значення для переходу на цифровий формат і для економіки», — зазначила Клаудіа Немат, член ради Deutsche Telekom.

Окрім швидкості прийому-передачі у 2 Гб/с і більше, 5G зменшує серверну затримку до 3 мілісекунд.

Якщо порівнювати з поширеним у Європі 4G, то у деяких випадках зв’язок стане швидшим у 100 разів.

Завдяки цьому зникне одна з основних перешкод для поширення технологій віртуальної й доповненої реальності, які потребують мінімального часу відгуку. 5G також потрібен для безпілотних автомобілів та комерційного використання дронів під час доставки й транспортування вантажів.

Попри явний успіх, у 5G-гонці лідирують аж ніяк не німці, а їхні колеги з Південної Кореї та Японії. Відповідні мережі вони готові розгорнути у своїх країнах вже наступного року.

В потилицю їм дихають США. Треба зазначити, що Deutsche Telekom —  мажоритарний акціонер T-Mobile, одного з американських телеком-операторів.

Пані Немат відмовилася озвучити суму загальних витрат DT на впровадження 5G, але зазначила, що в межах Німеччини інвестиції складають 5,6 млрд євро на рік. Частину цієї суми витрачають на модернізацію оптоволоконного кабелю і мереж. І лише після того, як ця робота буде повністю виконана, 5G стане реальністю.

«Наше завдання — продемонструвати можливості технології, аби інші переконалися у тому, що великі інвестиції цього варті», — додав Ши Мао, головний спеціаліст з маркетингу Huawei у Західній Європі.

Закінчив журфак у славному місті Запоріжжя. Сім років працював за фахом у місцевих газетах. 2013 року переїхав до не менш славетного міста Лева. Але це була не єдина зміна у житті – з того часу Інтернет став мені і за редакцію, і за газетні шпальти
← Тисни «Лайк», щоб читати нас у Фейсбуці
Поширити у Фейсбуці
Надіслати у Messenger
Надіслати в Telegram
Надіслати у WhatsApp
Зберегти в Pocket

Додати коментар

Такий e-mail вже зареєстровано. Скористуйтеся формою входу або введіть інший.

Ви вказали некоректні логін або пароль

Вибачте, для коментування необхідно увійти.