Ігор Анісімов
Опубліковано: 13 Листопада 2017

Це трапляється з кожним: ви відписуєтесь від набридливої рекламної електронної пошти, а вже за кілька днів отримуєте наступне повідомлення від тієї ж самої компанії.

Комік Джеймс Вітч перетворив цю проблему на гру, коли місцевий супермаркет намагався зацікавити його своїм спамом.

Незабаром спамери пожалкували, що зв’язались із ним.

← Тисни «Лайк», щоб читати нас у Фейсбуці
Tokar_ua Будьте в курсі. Долучайтесь до нашого каналу в Telegram.

    Поширити у Фейсбуці
    Надіслати у Messenger
    Надіслати в Telegram
    Надіслати у WhatsApp
    Зберегти в Pocket

    Додати коментар

    Такий e-mail вже зареєстровано. Скористуйтеся формою входу або введіть інший.

    Ви вказали некоректні логін або пароль

    Вибачте, для коментування необхідно увійти.