Долю Запорізького автомобільного заводу (ЗАЗ) легкою не назвеш — то він перейшов на триденний робочий тиждень, то зупинив виробництво легкових автомобілів, то змінив назву і форму власності. Але, попри це, компанія робить все можливе, аби не тільки залишатися в лавах автовиробників, а ще й бути в електротренді.

Відтак, ЗАЗ створив вантажний електричний фургон Vida Cargo для «Нової пошти», а також займається розробкою міського електроавтобуса. Прототип останнього презентують вже наступного року.

Відомо, що ЗАЗ створив Vida Cargo EV для потреб «Нової пошти», яка минулого року вже тестувала електричний Citroen Berlingo. Тоді українська компанія планувала придбати до 10 таких фургонів, та лише в тому випадку, якщо машина покаже хороший результат.

Зараз запорізьке підприємство працює на схожих умовах:

«ЗАЗ справді розробляє для нас електрокар, який ми плануємо прийняти на тестування. Якщо модель нас задовільнить, то ми розглянемо можливість закупівлі цілої партії. Поки тестування не завершилося, рішення про купівлю ми підтвердити не можемо», — зазначили у прес-службі «Нової пошти».

Наразі про технічні характеристики Vida Cargo EV нічого невідомо.

Електрокар «ЗАЗ Vida» може використовуватись «Новою поштою» для доставки посилок вже найближчим часом.

На жаль, немає інформації й про електробус, розробкою якого наразі займаються запорізькі інженери.

«Поки ми маємо лише конструкцію і наповнюємо її елементною базою. Це привід, батарея тощо. Потрібно зробити це оптимально, щоб забезпечити дальність ходу. Думаю, наступного року ми презентуємо прототип», — розповів під час спілкування з журналістами Микола Євдокименко, голова правління ЗАЗ.

Електробус ЗАЗ на разі розробляється і незабаром має бути представлений широкому українському загалу.

Є припущення, що за основу конструктори взяли автобус A10. Це машина І класу, довжиною 8,27 м, розрахована на 60 пасажирських місць, з яких 20 — сидячих. А10 має кілька модифікацій.

Закінчив журфак у славному місті Запоріжжя. Сім років працював за фахом у місцевих газетах. 2013 року переїхав до не менш славетного міста Лева. Але це була не єдина зміна у житті – з того часу Інтернет став мені і за редакцію, і за газетні шпальти

Коменти