Єрченко Вадим
Опубліковано: 22 Листопада 2017

Ми вже писали про деякі позитивні зміни у роботі «Укрпошти». Наприклад, там нарешті дозволили отримувачу платити за посилку, що дуже добре для інтернет-магазинів, а також знизили та оптимізували тарифи. Але що далі, то більше це підприємство буде підлаштовуватися під сучасні реалії ведення бізнесу.

Серед обіцяних нововведень — безготівкова оплата послуг, сповіщення про доставку посилки через Viber та смс, переобладнання відділень тощо. Про реформування «Укрпошти» розповів голова підприємства Ігор Смелянський.

Планується, що компанія виборе своє місце на ринку експрес-посилок. На думку пана Смелянського, саме у цьому напрямку буде розвиватися бізнес доставок.

«Минулого року обсяг онлайн-торгівлі перевищив обсяги торгівлі у звичайних магазинах. Бізнес посилок буде швидко рости і розвиватися. Наступна хвиля електронної комерції торкнеться їжі, в Нью-Йорку у великих будинках вже знизу є холодильні камери, куди вам доставляють їжу і ви отримуєте смс із кодом, щоб відкрити камеру і забрати свою доставку. Це дуже динамічна індустрія», — запевняє Ігор Єфимович.

Укрпошта стверджує, що здатна дивувати.

Але щоб все сталося, як гадалося, потрібні деякі зміни. Наприклад, слід переобладнати відділення, бо, як правило, вони заточені під прийом переказів, платежів, листів, тому мають обмежену кількість віконець саме для посилок. Також пан Смелянський хоче, аби компанії надали змогу проводити безготівкові операції:

«Укрпошта» вже стала членом Visa і MasterCard. Ми робимо все, щоб у нас були власні термінали, які зможуть приймати карти будь-якого банку, а ми — отримувати комісію і на цьому заробляти. Нам ще потрібен дозвіл НБУ. Технічно ми готові, вже йде тендер на закупівлю 5 тис. терміналів».

Ще один дозвіл, який «Укрпошта» спробує отримати від ДФС, — можливість працювати з приватними поштовими операторами:

«Згідно із законодавством, ми маємо право працювати тільки з призначеними поштовими операторами: з поштою Китаю можна, а з AliExpress — ні».

Голова компанії розуміє, що для залучення клієнтів потрібен сервіс, тому обіцяє звільняти хамів. Також по репутації «Укрпошти» б’є несвоєчасна доставка або втрата вантажу. Аби боротися з такими явищами, компанія закупила систему GPS-траккінга для відстеження зупинок машини та відновила службу поштової безпеки.

Вона може вирахувати, в яку саме зміну або на якому пункті прийому зникають посилки.

Форму змінили, обличчя — ті ж самі.

Загалом на підприємстві працює 73 тис. людей, але вільних місць вистачає. Причина — низька зарплата. Це планують виправити за рахунок вирівнювання структури тарифів, оптимізації персоналу і нової системи розподілу коштів.

Отримувати більше будуть і листоноші, які працюють на 0,3 ставки у маленьких селах. Наразі розробляється концепція пересувних відділень, за якою «Укрпошта» буде орендувати приміщення у сільради на 2-3 дні на тиждень. Один співробітник буде приймати платіжки, а другий — розвозити кореспонденцію з водієм.

← Тисни «Лайк», щоб читати нас у Фейсбуці
Tokar_ua Будьте в курсі. Долучайтесь до нашого каналу в Telegram.

    Поширити у Фейсбуці
    Надіслати у Messenger
    Надіслати в Telegram
    Надіслати у WhatsApp
    Зберегти в Pocket

    Додати коментар

    Такий e-mail вже зареєстровано. Скористуйтеся формою входу або введіть інший.

    Ви вказали некоректні логін або пароль

    Вибачте, для коментування необхідно увійти.