Ніби лише вчора ми писали про вдале випробування вакуумної транспортної системи Hyperloop One, а вже сьогодні мова йде про масштабне будівництво. І розгорнеться воно вже за два роки. Тестування системи у робочому режимі має пройти 2021 року, повідомляє сайт Futurism із посиланням на Роба Ллойда, директора Virgin Hyperloop One.

Попри більш-менш обумовлені терміни, поки не відомо, де саме збудують транспортну систему. Нагадаємо, що раніше компанія запропонувала різним країнам розробити власний варіант маршруту для Hyperloop. До фіналу потрапили 10 команд із 5 країн (Мексики, Індії, США, Британії та Канади).

Також вакуумні капсули на власній території хоче бачити влада Колорадо.

Ще одне відкрите питання — скільки буде коштувати проїзд? Шалених грошей, вважають скептики, бо, щоб збудувати Hyperloop One, потрібні десятки мільярдів доларів. Тому такий вид транспорту буде по кишені лише багатіям. Але пан Ллойд спростував ці чутки.

За його словами, вартість поїздки на 50-60 км складе всього лише 5$, тобто 1$ за 10 км.

Водночас директор компанії визнав, що без великих грошей реалізувати цей проект неможливо, та наразі із бюджетом у Virgin Hyperloop One ніби все добре. Багато в чому завдяки саме цій приставці «Virgin». У назві вона з’явилася після того, як Virgin Group, що належить Річарду Бренсону, інвестувала кошти у Hyperloop One.

У вересні компанія залучила фінансування на суму 85 млн $. Загалом компанія має вже 245 млн $, а її ринкова вартість перевищила 700 млн $.

Джош Гігель, президент інженерного подрозділу компанії Hyperloop One (зліва), Річард Бренсон та Шервін Пишевар, засновник Hyperloop One

Також треба додати, що Virgin Hyperloop One — не єдина компанія, яка хоче зайняти нішу вакуумної інфраструктури. Ще є Ілон Маск, який вже отримав згоду влади Меріленду на те, аби прорити у надрах штату тунель довжиною 16,2 км.

↑ Тисни «Лайк», щоб читати нас у Фейсбуці

Закінчив журфак у славному місті Запоріжжя. Сім років працював за фахом у місцевих газетах. 2013 року переїхав до не менш славетного міста Лева. Але це була не єдина зміна у житті – з того часу Інтернет став мені і за редакцію, і за газетні шпальти

Коменти