Один із недоліків електрокарів — відсутність необхідної інфраструктури, бо встановлювати зарядні станції — це дорого. Але без них попит на електричні машини не зростатиме. Саме така дилема спонукала BMW, Daimler, Ford та VW об’єднатися, аби створити у Європі мережу зарядних станцій із 400 електротерміналів.

Свою спільну компанію вони назвали Ionity. Під цією маркою вже встановлено 20 станцій у Німеччині, Австрії та Норвегії — на відстані 120 км одна від одної. 2018 року мережа має розширитися до 100 зарядних станцій в різних країнах Європи. Ще за два роки їх вже буде 400.

Відомо, що Ionity співпрацює з великими європейськими компаніями, зокрема з Tank & Rast, Circle K і OMV.

«Перша мережа високоефективних зарядних станцій (HPC, High-Power-Charging) грає вкрай важливу роль для розширення ринку електричного транспорту. Так ми зможемо досягнути нашої спільної мети — швидкої зарядки за безготівковий розрахунок, аби подорожі на великі відстані були зручнішими», — зазначив Майкл Хайєш, виконавчий директор Ionity.

Потужність електротерміналів Ionity — 350 кВт. Вони працюють за єдиним європейським стандартом Combined Charging System (CCS). Наразі такий протокол використовують автомобілі BMW i-сімейства, а також моделі e-Up і e-Golf від Volkswagen.

Незабаром CCS будуть використовувати для виробництва нових електрокарів під брендами Ford і Mercedes-Benz (лінійка EQ). Електрокари PSA Group, Nissan та Tesla Motors працюють за іншим стандартом, тому їх неможливо зарядити на станціях Ionity.

Але Ілона Маска це не турбує, бо в нього є власна мережа Supercharger, яка благополучно розширюється. Наприклад, нещодавно у Шанхаї компанія відкрила найбільшу зарядну станцію у світі — водночас там можуть «заправлятися» 100 електрокарів.

Загалом у Supercharger є 1032 станції, які розраховані на 7320 машин. Станції Supercharger розташовані у Північній Америці, Європі, Азії і Австралії.

Закінчив журфак у славному місті Запоріжжя. Сім років працював за фахом у місцевих газетах. 2013 року переїхав до не менш славетного міста Лева. Але це була не єдина зміна у житті – з того часу Інтернет став мені і за редакцію, і за газетні шпальти

Коменти