Як би не працював WhatsApp над безпекою, будь-хто, у кого є ваш номер телефону у контактах, може надіслати вам повідомлення.

Компанія випустила невеликий набір правил, які допоможуть зрозуміти, чи є повідомлення з незнайомого номера спамом або шахрайством. Такі повідомлення мають єдину мету — обдурити користувача, примусивши його виконати певні дії.

Кожен може отримати спам у повідомленні в WhatsApp або електронною поштою. Ось приклад такого повідомлення:

Найближчим часом WhatsApp стане платним. Ви зможете зберегти безкоштовну передплату тільки якщо ви постійний користувач і у вас є хоча б 10 контактів, з якими ви спілкуєтеся. Щоб стати постійним користувачем, відправте це повідомлення 10-ти людям, які отримають його (2 галочки). Ваша іконка WhatsApp стане червоною, показуючи, що ви постійний користувач.

У більшості випадків спам і шахрайство входять до однієї з категорій:

  • Відправник сповіщає, що якось пов’язаний із WhatsApp.
  • Повідомлення складається з інструкцій щодо його пересилки іншим адресатам.
  • У повідомленні сказано, що ви можете уникнути блокування облікового запису, якщо перешлете дане повідомлення.
  • Повідомлення стверджує про подарунок від WhatsApp або іншої людини.

Що робити, якщо вам прийшов спам?

Ми радимо заблокувати відправника, проігнорувати текст повідомлення і видалити його. Дізнайтеся більше про блокування з даної статті в FAQ. Ніколи не пересилайте такі повідомлення.

Коменти