Єрченко Вадим
Опубліковано: 23 Листопада 2017

Те, про що говорили ще у вересні, нарешті сталося — Twitter пішов назустріч користувачам та збільшив ліміт символів. І хоча ця соцмережа залишилася територією мікроблогів, тепер вони розраховані не на 140 знаків, як було донедавна, а на 280.

Водночас збільшилася й кількість символів для відображення імені користувача — до 50. Цього вистачить і на ПІБ, і на нік, і на прізвисько, яке ви мали у дитинстві.

«У вересні ми розпочали експеримент, в межах якого збільшили чинний ліміт, аби користувачам було зручніше ділитися своїми думками. Але була одна умова — ми хотіли зберегти швидкість та стислість, завдяки яким Twitter є Twitter’ом. Проаналізувавши отримані результати, з радістю доповідаємо — ми досягли цієї мети! Тому ми збільшили кількість символів для всіх мов, носії яких відчували дискомфорт через обмеження у 140 знаків», — зазначила Аліза Розен, продакт-менеджер.

Останнє речення у зверненні Алізи з’явилося не випадково — твіти, написані японською, корейською та китайською, будуть, як і раніше, містити 140 символів. Бо одним ієрогліфом можна сказати значно більше, ніж однією буквою.

За словами пані Розен, у перші дні тестування більшість користувачів використовували максимум знаків. Але досить швидко ефект новизни зник і люди, яким раніше вистачало кількості символів, знову почали публікувати твіти в тих межах. У цифрах ця інформація виглядає таким чином: лише 5% твітів перевищували 140 знаків і лише 2% з них містили понад 190 символів.

Також продакт-менеджер зазначила, що раніше 9% твітів, написаних англійською мовою, перевищували ліміт, тому їхнім авторам доводилося корегувати повідомлення. Іноді цей процес завдавав дописувачам страждань, не менших, аніж ті, яких зазнав Микола Гоголь, коли писав другий том «Мертвих душ», тому й завершувався… ні, не топкою, а всього лише скасуванням публікації. З новими можливостями кількість випадків, коли дописувачу не вистачає знаків, зменшилася до 1%.

До речі, у тих, хто використовував довші твіти, побільшало лайків, ретвітів та фолловерів і вони проводили на сайті більше часу, запевнила Аліза.

Можливо, така стратегія допоможе Twitter`у збільшити кількість активних користувачів (зараз їх 319 млн) та наздогнати своїх конкурентів — Instagram (800 млн) та Facebook (2 млрд). Бо навіть школяр знає — що більше користувачів, то більше реклами, а отже, і грошей!

← Тисни «Лайк», щоб читати нас у Фейсбуці
Tokar_ua Будьте в курсі. Долучайтесь до нашого каналу в Telegram.

    Поширити у Фейсбуці
    Надіслати у Messenger
    Надіслати в Telegram
    Надіслати у WhatsApp
    Зберегти в Pocket

    Додати коментар

    Такий e-mail вже зареєстровано. Скористуйтеся формою входу або введіть інший.

    Ви вказали некоректні логін або пароль

    Вибачте, для коментування необхідно увійти.