У жовтні 2017-го послугами міжнародного аеропорту «Київ» (Жуляни) скористалися 174,3 тис. пасажирів. Це на 72,4% більше, ніж у жовтні 2016-го. З такою статистикою саме час впроваджувати інновації і керівництво підприємства це зробило.
В пунктах контролю з’явилася система зчитування посадкових талонів, а у залі вильоту міжнародного терміналу — кіоски самостійної реєстрації на рейс.

В Жулянах тепер можна зареєструватись на рейс через мобільний без черг і друкованих білетів.
Почнемо зі сканерів. Вони працюють на міжнародних, внутрішніх та бізнес-авіарейсах, що обслуговуються в бізнес-терміналі «В». Відтепер пройти контроль можуть й ті мандрівники, що зареєструвалися на рейс через інтернет. Усе, що їм треба — показати документ на своєму гаджеті.
«Пасажири можуть пройти реєстрацію онлайн на сайтах авіакомпаній, за допомогою мобільного додатку або безпосередньо в аеропорту в кіосках самостійної реєстрації», — зазначає прес-служба підприємства.
Так ми плавно перейшли до ще одного нововведення — кіосків. Завдяки їм на рейс можна зареєструватися самостійно та потім роздрукувати посадковий талон. Потрібен лише паспорт. Цей процес займе не більше півтори хвилини, запевняють працівники аеропорту.

Термінали для самостійної реєстрації — популярна послуга в європейських аеропортах. Проте, список аівакомпаній, що представлені там, зазвичай доволі невеликий.
Поки що онлайн-реєстрація через кіоски доступна для тих, хто вирішив скористатися послугами авіакомпаній LOT та Buta Airways (Azerbaijan Airlines).
Раніше такі термінали з’явилися в аеропорту «Бориспіль». Вони обслуговують клієнтів «Міжнародних авіаліній України» (МАУ).