Єрченко Вадим
Опубліковано: 29 Листопада 2017

Доки Ілон Маск запевняв, що він ось-ось покаже першу електровантажівку Tesla, компанія Daimler вже встигла презентувати власний варіант такого типу авто. Згодом німці представили перший електричний шкільний бус, уже готовий до серійного виробництва.

Автобус, що має назву Saf-T-Liner C2 Electric Bus або просто Jouley, розрахований на 81 пасажира. Щодо інших характеристик — акумулятор ємністю 160 кВт/год дозволяє подолати відстань до 160 км. Окрім цього, є можливість поставити додаткові батареї.

Jouley почне розвозити дітлахів 2019 року.

Розробив автобус північноамериканський підрозділ Daimler — Thomas Built Buses. Компанія, заснована 1916 року, весь цей час випускала легендарні жовті шкільні автобуси, добре відомі за американськими фільмами та серіалами. Наразі вона є лідером свого сегменту в США з часткою 38,7%.

Щодо електровантажівки, то її показали на Токійському автосалоні наприкінці жовтня. Вона має назву E-Fuso Vision One. Ємність акумулятора — 300 кВт/год. Цього вистачить, аби проїхати 350 км.

Важить E-Fuso 23 т. Здатна перевозити вантажі до 11 т — це лише на 2 т менше, ніж у дизельних аналогів, кажуть конструктори з Mitsubishi Fuso Truck and Bus Corporation (MFTBC), яка входить до складу Daimler Trucks.

Електровантажівка Fuso Truck.

Зважаючи на те, що автомобільна електрифікація набирає обертів, у серійному виробництві E-Fuso може з’явитися вже в наступні 4 роки. Цього разу йдеться про розвинені ринки на кшталт Японії, Європи та США.

P.S.: Те, про що так довго говорив Ілон Маск, нарешті сталося. Знайомтеся, це Semi, електровантажівка, яка може проїхати на одному заряді до 800 км.

Після 30-хвилинної підзарядки автівка може одразу проїхати ще 650 км. Максимальна швидкість Semi — понад 400 км/год.

Серійне виробництво Semi заплановано на 2019 рік.

← Тисни «Лайк», щоб читати нас у Фейсбуці
Tokar_ua Будьте в курсі. Долучайтесь до нашого каналу в Telegram.

    Поширити у Фейсбуці
    Надіслати у Messenger
    Надіслати в Telegram
    Надіслати у WhatsApp
    Зберегти в Pocket

    Додати коментар

    Такий e-mail вже зареєстровано. Скористуйтеся формою входу або введіть інший.

    Ви вказали некоректні логін або пароль

    Вибачте, для коментування необхідно увійти.