На початку осені Facebook позбавив користувачів можливості рекламувати фейкові новини. Але цього, звісно, замало, аби очистити цю соцмережу від інформаційних підробок. Тому наступний крок, який зробили у компанії Марка Цукерберга — створили «Індикатор довіри». Механізм роботи нової функції описаний у блозі Facebook.

Як це працює: поруч із постами видань з’явиться нова іконка. Якщо ви вдумливий читач, який знає ціну інформації, то ви натиснете на неї. Так ви дізнаєтесь, хто є власником цього ЗМІ, яка в нього редакційна політика щодо перевірки даних, чи дотримуються журналісти видання етичних норм.

«Ми вважаємо, що така інформація допоможе людям визначитися, чи є медіа, яке поширило статтю, надійним, чи достовірний цей матеріал. Це наш наступний крок в боротьбі з фейковими новинами і дезінформацією у Facebook», — кажуть у компанії.

Модуль був створений спільно з міжнародним проектом Trust Project. Це консорціум новинних і цифрових компаній, які об’єдналися, аби поширювати правдиву інформацію.

Зараз ця функція проходить бета-тестування. «Піддослідними» стали кілька ЗМІ.

Ще одна новина від Facebook — до кінця цього року з’явиться спеціальний розділ, завдяки якому кожен охочий зможе перевірити, чи не став він жертвою російської пропаганди.

За його допомогою ви зможете дізнатися, чи «лайкали» облікові сторінки Facebook і облікові записи Instagram, пов’язані з російською компанією Internet Research Agency.

Закінчив журфак у славному місті Запоріжжя. Сім років працював за фахом у місцевих газетах. 2013 року переїхав до не менш славетного міста Лева. Але це була не єдина зміна у житті – з того часу Інтернет став мені і за редакцію, і за газетні шпальти

Коменти