Наш львівський «Електрон», звісно, не Daimler (хоча серед засновників підприємства також є німці), який нещодавно презентував шкільний електробус, але і він має чим похвалитися та що запропонувати на ринку електромашин.

Мова йде про «Е191», автобус, який так само працює на акумуляторах. Майже за два роки роботи він проїхав понад 40 тис. км та перевіз близько півмільйона пасажирів. Про це повідомила прес-служба компанії.

Нещодавно у Кам’янці-Подільському відбувся бізнес-форум, куди львівський електробус приїхав, як-то кажуть, на своїх чотирьох. Ця подорож стала для нього тестом на витривалість та надійність, бо він призначений для міських перевезень. Але обійшлося без пригод.

Під час тестування електробуса.

У повідомлені зазначено, що бус «подолав маршрут Львів — Тернопіль — Кам’янець-Подільський протяжністю понад 300 км». Деякі видання були більш точними і написали: «проїхав 320 км». Ми не будемо стверджувати, що вони перебільшують, та згідно з Google-картами від Львова до Кам’янця-Подільського через Тернопіль — лише 280 км. Також із тексту не ясно, скільки часу на це пішло та чи на одній зарядці «Електрон» подолав цю відстань.

На сайті підприємства написано, що «пробіг електробуса без підзарядки — до 300 км». Цей параметр залежить від завантаження (пасажиромісткість «Електрона» — 100 осіб).

«Під час випробувань з частковим завантаженням по трасі електробус досягав пробігу 350 км. Але важливо те, що собівартість перевезень на електробусі Е191 в 10 разів нижча, ніж на аналогічному автобусі з дизельним двигуном. Крім того, це повністю екологічно чистий і безшумний транспорт», — зазначив Юрій Бубес, голова підприємства.

Відомо, що бус заряджають уночі за пільговим тарифом. Відтак вартість одного кілометра пробігу складає 0,75 грн. Якщо переводити на дизельне паливо, то цифри будуть набагато більшими — 16-18 грн.

Вперше Е191 презентували у листопаді 2015 року. Пробні заїзди відбулися у січні 2016-го. Потужність двигуна — 230 кВт. Максимальна швидкість — 70 км/год. На підзарядку електробуса потрібно 6-7 годин. Є варіант швидкої зарядки — за 15-20 хвилин батарея відновлюється на 70%.

Закінчив журфак у славному місті Запоріжжя. Сім років працював за фахом у місцевих газетах. 2013 року переїхав до не менш славетного міста Лева. Але це була не єдина зміна у житті – з того часу Інтернет став мені і за редакцію, і за газетні шпальти

Коменти