Єрченко Вадим
Опубліковано: 4 Грудня 2017

У Сполучених Штатах продажі в «Чорну п’ятницю» і на День подяки виросли, побивши всі рекорди. Звісно, показники України набагато скромніші, але й нам є чим похвалитися.

Почнемо з Америки. Згідно з даними Adobe Analytics, в ці дні рітейлери продали товарів на 7,9 млрд $. Це на 17,9% більше, аніж торік. Маркетологи з Criteo додають, що 40% покупок люди зробили через смартфони. Цей показник на 29% більший за минулорічний.

Завдяки дисконтам та знижкам попитом користувалися телевізори, ноутбуки, іграшки та ігрові приставки, зокрема PlayStation 4.

Напередодні розпродажу продавці вклали значні кошти, аби зробити свої сайти більш зручними. (На жаль, фінансові аналітики не знають, про які саме суми йде мова). Ще одна стаття витрат — організація доставки.

Водночас офлайн-магазини недорахувалися покупців — у «Чорну п’ятницю» трафік зменшився на 1%, кажуть у ShopperTrak.

«Кількість автомобілів біля торгівельних центрів була меншою, ніж зазвичай», — додають журналісти Reuters.

Аналітики стверджують, що клієнти придивляються до товару у магазинах, але купують його через інтернет.

В Україні

Щодо України. Про фінансові операції у «Чорну п’ятницю» відзвітував «Приватбанк». Його клієнти під час розпродажів на AliExpress зробили понад 517 тисяч покупок на 9 млн $. Картками розраховувалося у 20 разів більше людей, ніж 2016 року.

Але далеко не всі транзакції того дня завершилися успішним переказом грошей. Були й відмови. З них 64% через брак коштів, 21% — помилки при введенні даних карти, 10% — неправильне введення секретного коду.

← Тисни «Лайк», щоб читати нас у Фейсбуці
Tokar_ua Будьте в курсі. Долучайтесь до нашого каналу в Telegram.

    Поширити у Фейсбуці
    Надіслати у Messenger
    Надіслати в Telegram
    Надіслати у WhatsApp
    Зберегти в Pocket

    Додати коментар

    Такий e-mail вже зареєстровано. Скористуйтеся формою входу або введіть інший.

    Ви вказали некоректні логін або пароль

    Вибачте, для коментування необхідно увійти.