Ви будете сміятися (або плакати), та в деяких бюджетних установах України ще декілька місяців тому різноманітні звіти передавали особисто і на дискетах.
На щастя, технологічний прогрес дістався і до таких державою забутих закладів. Там з’являється інтернет та сучасне обладнання. Та дідусеві методи передачі інформації залишилися. Цю ситуацію має змінити система обслуговування бюджетів «Є-Казна», яку вже кілька років впроваджує уряд України.
Загалом цей процес розділили на два етапи. На першому, який припав на 2013-2014 роки, клієнти Державного казначейства почали використовувати електронний підпис і отримувати електронні виписки за рахунками. Нині триває другий етап — впровадження системи в частині обслуговування розпорядників бюджетних коштів усіх рівнів.
Саме тому уряд затвердив постанову, за якою буде придбано обладнання та ПЗ для адаптації «Є-Казни».
Раніше повідомлялося, що одержувачі коштів із держбюджету мають підключитися до системи до 1 січня 2018 року, одержувачі із обласних, районних, міських бюджетів та бюджетів територіальних громад — до 1 квітня 2018 року, одержувачі із сільських бюджетів — до 1 липня 2018 року.
Головна перевага «Є-Казни» — слідкувати за надходженнями можна у режимі реального часу, що дозволяє оптимізувати бізнес-процеси обліку і проходження платежів. Окрім цього, інформація буде більш захищеною. Також «Є-Казна» дозволяє інтеграцію з обліковими системами Державної фіскальної служби України (Електронний кабінет платника).