Минулого місяця Tesla нарешті презентувала свою електровантажівку Semi. Машина настільки сподобалася компаніям, що вони вже масово оформляють передзамовлення. Рекордсменами стали Sysco, дистриб’ютор продуктів харчування (50 одиниць), та Anheuser-Busch, що випускає пиво Budweiser (40 вантажівок).
Відомо, що першими велику кількість електровантажівок замовила пивоварна компанія. До 2025 року вона хоче зменшити викиди вуглецю при експлуатації вантажного транспорту на 30%.
«Ми продовжуємо рухатися до більш екологічного і розумного майбутнього в партнерстві з підприємствами, що спеціалізуються на інноваціях. Тому не можемо дочекатися, щоб випустити ці вантажівки на дорогу! Транспортна індустрія дуже швидко розвивається, і ми раді, що відіграємо важливу роль в цій еволюції, інтегруючи нові технології в нашу мережу», — зазначив Джеймс Семброт, який відповідає в Anheuser-Busch за логістику.
А після того, як пивовари розповіли про свої 40 вантажівок, виявилося, що компанія Sysco, яка доставляє харчі по всьому світу, підтвердила замовлення на 50 вантажівок Tesla Semi.
З одного боку, це рекордна кількість. Але з іншого — автопарк Sysco налічує понад 7 тис. машин. Тому до повного переходу на електрику їм ще далеко.

Винахідник Ілон Маск на фоні першої у світі вантажівки з потужним електроприводом.
Від початку зарезервувати Semi можна було за 5 тис. $. Та потім ціна піднялася до 20 тис. $. Що стосується вартості, то модель з запасом ходу 482 км коштує 150 тис. $. За більш витривалу вантажівку (804 км) треба викласти 180 тис. $.
Також є її лімітована версія Founders Series (1 тис. од.), яка коштує 200 тис. $.