Традиційно грудень — це час, коли компанії підбивають підсумки. От і ДП «Антонов» розповів, і навіть похвалився результатами своєї роботи 2017 року. Комерційних авіаперевезень стало більше на 26%, а літаки «Антонова» налітали вже на 1 тис. годин більше, ніж торік. Хоча 2017-й ще не закінчився.

«Загальний наліт за 11 місяців цього року становив вже 4 823,1 годин, в той час, коли за весь 2016 цей показник був на рівні 3 831,9 годин», — кажуть на підприємстві.

Секрет успіху вітчизняного підприємства — припинення співпраці з російською компанією «Волга−Дніпро». Як кажуть у ДП «Антонов», вона була монополістом на ринку авіаперевезень літаками Ан−124 «Руслан».

«Кабальний» договір підписали ще 2006 року. Відповідно до документу росіяни робили всю логістику та розпоряджались літаками нашого підприємства. Вони самостійно, на свій розсуд, розподіляли прибуток, левова частка якого залишалась у РФ.

Звісно, виникає питання — чому цей договір не розірвали після початку агресії Росії та прийняття санкцій?

«Волга−Дніпро» не входить до переліку компаній, до яких, згідно з рішенням РНБО України, застосовуються санкції», — пишуть журналісти depo.ua.

Також за їхньою інформацією минулого року ДП «Антонов» припинив співпрацю з російською компанією «в напрямку надання послуг з повітряних перевезень великогабаритних і нестандартних вантажів».

З квітня 2015 року «Антонов» входить до складу державного концерну «Укроборонпром».

Закінчив журфак у славному місті Запоріжжя. Сім років працював за фахом у місцевих газетах. 2013 року переїхав до не менш славетного міста Лева. Але це була не єдина зміна у житті – з того часу Інтернет став мені і за редакцію, і за газетні шпальти

Коменти