Єрченко Вадим
Опубліковано: 21 Грудня 2017

Нещодавно «Київпастранс» розпочав монтаж електронного обладнання, завдяки якому мешканці столиці зможуть розраховуватися за проїзд в громадському транспорті через е-квиток.

Та в людей виникло багато питань. Де саме у салоні будуть валідатори? Якою мовою буде інтерфейс? Чи залишаться на маршрутах кондуктори? Згодом у комунальному підприємстві дали відповіді.

Після впровадження електронного квитка розрахуватися за проїзд можна буде декількома способами: придбавши електронний проїзний, через «Картку киянина» або смартфон, а також за допомогою банківської безконтактної картки.

Квиток на одну поїздку можна придбати на паперовому носії з QR-кодом у кондуктора (вони залишаться на час перехідного періоду), через смартфон або термінал поповнення на зупинці.

Також розрахуватися можна буде банківською карткою.

Оформлення та поповнення різноманітних варіантів проїзних квитків (на види транспорту, на час, на кількість поїздок, на відстань) планується здійснювати зокрема через «Кабінет пасажира» на відповідному сайті або через електронні термінали поповнення.

Скільки буде валідаторів у салоні? Стільки, скільки дверей у салоні + 1. В автобусах малої місткості — 2 штуки. Інтерфейс пристрою: український.

«Проектом передбачена інтеграція з вже існуючими електронними системами, наприклад, з системою АСДУ та бортовими електронними інформаційними системами. В результаті, водії за допомогою монітора бортового комп’ютера зможуть самостійно контролювати свій рух відповідно до розкладу. В транспортних засобах, які обладнані повнофункціональною бортовою інформаційною системою, зупинки будуть оголошуватися та виводитися на табло автоматично», — зазначають у «Київпастрансі».

Спочатку е-квиток з’явиться в електротранспорті. Потім вже в міських автобусах. Запустити систему обіцяють у квітні 2018 року.

← Тисни «Лайк», щоб читати нас у Фейсбуці
    Поширити у Фейсбуці
    Надіслати у Messenger
    Надіслати в Telegram
    Надіслати у WhatsApp
    Зберегти в Pocket

    Додати коментар

    Такий e-mail вже зареєстровано. Скористуйтеся формою входу або введіть інший.

    Ви вказали некоректні логін або пароль

    Вибачте, для коментування необхідно увійти.