Керівництво «Київпастрансу» вирішило піти назустріч усім, хто користується його послугами, та покращити свій сервіс. Бо відтепер висловити побажання та пропозиції щодо роботи цього КП можна через Всеукраїнську книгу скарг «Каратєль», повідомляє прес-служба КМДА.

«Для мене дуже важлива думка пасажирів міського громадського транспорту, адже кожен відгук, кожна скарга дає можливість зробити послуги перевезення якіснішими та комфортнішими. Сподіваюся на плідну співпрацю з киянами та гостями столиці», — запевняє Сергій Симонов, директор Департаменту транспортної інфраструктури Київської міської держадміністрації.

Як це працює

Ви завантажуєте додаток «Каратєль», відкриваєте «Книгу скарг» і відводите душу! Усе, що ви напишете, буде надіслано безпосередньо до «Київпастрансу». Та ви маєте знати, що працівники КП, окрім відгуку, отримають ще й ваші персональні дані, які ви зазначили, реєструючись у додатку.

І ще одне. Аби залишити повідомлення, треба написати номер маршруту, державний номер транспортного засобу чи його бортовий номер, зробити короткий опис проблеми і дату, коли сталася подія. Також можна додати фото- і відеоматеріали, які краще відтворюють ситуацію.

«Каратєль» — це безкоштовний мобільний додаток, за допомогою якого можна поскаржитися на майже будь-яке правопорушення, як-от вимагання хабаря, хамство, порушення правил паркування, продаж простроченого товару, куріння в закладах харчування, порушення благоустрою тощо.

Завантажити «Каратєль» можна через Google Play і App Store.

↑ Тисни «Лайк», щоб читати нас у Фейсбуці

Закінчив журфак у славному місті Запоріжжя. Сім років працював за фахом у місцевих газетах. 2013 року переїхав до не менш славетного міста Лева. Але це була не єдина зміна у житті – з того часу Інтернет став мені і за редакцію, і за газетні шпальти

Коменти