Єрченко Вадим
Опубліковано: 26 Грудня 2017

Керівництво «Київпастрансу» вирішило піти назустріч усім, хто користується його послугами, та покращити свій сервіс. Бо відтепер висловити побажання та пропозиції щодо роботи цього КП можна через Всеукраїнську книгу скарг «Каратєль», повідомляє прес-служба КМДА.

«Для мене дуже важлива думка пасажирів міського громадського транспорту, адже кожен відгук, кожна скарга дає можливість зробити послуги перевезення якіснішими та комфортнішими. Сподіваюся на плідну співпрацю з киянами та гостями столиці», — запевняє Сергій Симонов, директор Департаменту транспортної інфраструктури Київської міської держадміністрації.

Як це працює

Ви завантажуєте додаток «Каратєль», відкриваєте «Книгу скарг» і відводите душу! Усе, що ви напишете, буде надіслано безпосередньо до «Київпастрансу». Та ви маєте знати, що працівники КП, окрім відгуку, отримають ще й ваші персональні дані, які ви зазначили, реєструючись у додатку.

І ще одне. Аби залишити повідомлення, треба написати номер маршруту, державний номер транспортного засобу чи його бортовий номер, зробити короткий опис проблеми і дату, коли сталася подія. Також можна додати фото- і відеоматеріали, які краще відтворюють ситуацію.

«Каратєль» — це безкоштовний мобільний додаток, за допомогою якого можна поскаржитися на майже будь-яке правопорушення, як-от вимагання хабаря, хамство, порушення правил паркування, продаж простроченого товару, куріння в закладах харчування, порушення благоустрою тощо.

Завантажити «Каратєль» можна через Google Play і App Store.

← Тисни «Лайк», щоб читати нас у Фейсбуці
    Поширити у Фейсбуці
    Надіслати у Messenger
    Надіслати в Telegram
    Надіслати у WhatsApp
    Зберегти в Pocket

    Додати коментар

    Такий e-mail вже зареєстровано. Скористуйтеся формою входу або введіть інший.

    Ви вказали некоректні логін або пароль

    Вибачте, для коментування необхідно увійти.