Нарешті в МАУ з’явиться конкурент (бо ми впевнені, що всі — за конкуренцію, розвиток та поліпшення якості), і звати його SkyUp. За словами Володимира Омеляна, міністра інфраструктури, це компанія зі стовідсотковим українським приватним капіталом. Працювати вона почне у березні 2018 року.

Звідки та куди

Перші внутрішні перельоти розпочнуться наприкінці травня — на початку червня. Поки що в планах рейси з Києва, Харкова та Львова до Одеси. Щотижня буде не менше трьох рейсів із кожного міста. 2019 року маршрутів стане більше. Та це залежить від того, чи зростатиме авіапарк компанії.

Щодо міжнародних рейсів, то 2018 року заплановані такі напрямки: з Києва до Барселони, Ларнаки (Кіпр) та Дубаю (ОАЕ).

Чартерні рейси 2018 року — з Києва, Харкова, Львова та Одеси у 16 напрямках.

Скільки коштує

У компанії зазначають, що вартість усіх регулярних перевезень буде формуватися за лоукост-моделлю без багажу та обраних додаткових послуг. Окрім цього, ціна буде залежати від напрямку та від часу, коли ви придбали квиток (за день чи за півроку). Тут нічого нового.

Та приємні відмінності у цифрах все ж таки є. Наприклад, квиток Київ—Одеса в один бік буде коштувати 499 грн. У МАУ за цей напрямок треба віддати мінімум 1,5 тис. грн (економ-клас), якщо купувати проїзний документ за кілька місяців, і 5,2 тис. грн (також економ) — якщо за кілька днів.

Про компанію

Взагалі, SkyUp — це приватна компанія. Головний акціонер — ТОВ «ACS-Україна» Тетяни і Юрія Альби, яким також належить туристичний оператор JoinUp.

З огляду на те, що власна авіакомпанія — це недешеве задоволення, журналісти «Укрінформ» поцікавилися, який об’єм інвестицій хоче залучити керівництво SkyUp. На це питання відповіді не було. Зате у прес-службі розповіли про рентабельність.

«У перший рік 80% рейсів будуть чартерними. Це дасть компанії можливість виконувати рейси з позитивною рентабельністю. Однак можливий вихід у мінус на внутрішньо українських рейсах. Але, згідно нашої бізнес-моделі, згаданий мінус покриємо власними накопиченими грошима з чартерних програм», — зазначила Катерина Резніченко, керівник прес-служби SkyUp.

Наразі компанія має три Боїнги-737 на 189 місць. 2018 року їх буде чотири, а до 2022 року у SkyUp має бути вже 12 літаків.

Закінчив журфак у славному місті Запоріжжя. Сім років працював за фахом у місцевих газетах. 2013 року переїхав до не менш славетного міста Лева. Але це була не єдина зміна у житті – з того часу Інтернет став мені і за редакцію, і за газетні шпальти

Коменти