Куди тільки не чіпляють тепер сонячні панелі — на будинки, елеватори, бюджетні установи. А як щодо рухомого транспорту? Це теж уже не дивина! Ось, наприклад, в Австралії, поблизу курорту Байрон-Бей, вже їздить потяг на сонячних батареях, повідомляє Electrek.

«Ми просто знайшли старий поїзд, відремонтували його та поставили двигун, який працює від джерела віком 4,6 млрд років», — розповів Джеремі Холмс, директор із розвитку у Byron Bay Railroad Company.

Це підприємство створили, як некомерційну організацію, яка співпрацює з кількома місцевими компаніями, включно з компанією-виробником електромобілів ELMOFO. Остання відома тим, що створила електричний спорткар Radical SR8.

Але повернемося до поїзду. Він є модернізованою версією старого пасажирського потяга. У минулому він мав два дизельні двигуни. Перший замінили на електродвигун і батареї, а другий залишили для збереження балансу і в якості резервного джерела енергії. Тому поїзд повністю працює на енергії сонця, навіть у похмуру погоду. А на випадок, коли щось піде не за планом, завжди є дизель.

Потужності батареї, а це 77 кВт/год, вистачить, аби виїхати з точки А у точку В та повернутися назад. Протяжність маршруту диво-потягу — всього лише 3 км. Батарея отримує енергію від сонячних панелей потужністю 30 кВт, встановлених на даху. Також її можна підзаряджати на станціях.

До січня поїзд буде ходити в тестовому режимі, перевозячи по 100 пасажирів за раз. Ціна подорожі — 3$.

Потяги з поновлюваними джерелами енергії — не новина, та більшість з них ще під`єднані до електромереж через нездатність до енергетичного самозабезпечення. На початку цього року в Нідерландах представили електропоїзд, який повністю працює на енергії вітру. В Індії є «потяг із сонячною батареєю», та її заряду вистачає лише на забезпечення внутрішніх систем (кондиціонер, освітлення тощо). А рухається він за допомогою дизельного локомотива.

Закінчив журфак у славному місті Запоріжжя. Сім років працював за фахом у місцевих газетах. 2013 року переїхав до не менш славетного міста Лева. Але це була не єдина зміна у житті – з того часу Інтернет став мені і за редакцію, і за газетні шпальти

Коменти