Для мешканців Китаю смог — явище, досить поширене в деяких провінціях цієї країни. Минулого року в Піднебесній навіть оголосили «червоний» рівень небезпеки через надмірне забруднення повітря. Та, здається, тамтешня влада розуміє, що цю проблему треба вирішувати, тому поступово переводить виробництво на альтернативні джерела енергії.

Є такі ініціативи і на місцях. Наприклад, у місті Шеньчжень. Там усі громадські буси з дизельними двигунами, а це 16,3 тис. машин, замінили на електробуси з акумуляторами.

Окрім цього, було встановлено 510 електрозаправок із 8 тисячами зарядних пристроїв. На кожній із цих заправок можна поновити батарею всього за дві години.

На реалізацію проекту пішло майже 10 років — ще 2009 року Шеньчжень стало одним із 13 міст, де почали впроваджувати програму заміни транспортних засобів. Минулого року на ці потреби місто отримало 490 млн $.

Частина цієї суми пішла на те, щоб заохотити приватних інвесторів та служби таксі вкладати гроші в придбання електрокарів і будівництво зарядних станцій.

Зараз у місті на електриці працює 12,5 тис. таксі, а це 62,5% від їхньої загальної кількості. Місцева влада обіцяє, що до 2020 року (а може, й раніше) цей показник буде дорівнювати 100%.

Електроавтобуси використовують на 72,9% менше енергії, ніж дизельні. Тому за рік вони можуть заощадити 366 тис. тон вугілля або 345 тис. тон палива у енергетичному еквіваленті, та скоротити викиди вуглекислого газу на 1,35 млн тон. Зі свого боку електротаксі допоможуть зекономити 119 тис. тон вугілля або 116 тис. тон палива.

Загалом у Шеньчжені мешкає 12 млн осіб.

↑ Тисни «Лайк», щоб читати нас у Фейсбуці

Закінчив журфак у славному місті Запоріжжя. Сім років працював за фахом у місцевих газетах. 2013 року переїхав до не менш славетного міста Лева. Але це була не єдина зміна у житті – з того часу Інтернет став мені і за редакцію, і за газетні шпальти

Коменти