Назар Токар
Опубліковано: 12 Січня 2018

У Миколаєві було затверджено новий логотип «Туристичний Миколаїв». Його розробила Катерина Білик, студентка 3 курсу кафедри дизайну Миколаївської філії Київського національного університету культури і мистецтв.

Студенти презентували свої роботи на конкурсі, найкращі з робіт було представлено в університеті і міськраді у грудні 2017-го.

Про це розказав Валерій Атланов, викладач кафедри дизайну у МФ КНУКiМ.

Новий логотип туристичного напрямку Миколаєва.

Викладач пояснює, що загальний рівень робіт був високим, тому обрати переможця керівництву міста було складно. Переможці та учасники отримають дипломи та призи у березні 2018-го.

← Тисни «Лайк», щоб читати нас у Фейсбуці
    Поширити у Фейсбуці
    Надіслати у Messenger
    Надіслати в Telegram
    Надіслати у WhatsApp
    Зберегти в Pocket

    Додати коментар

    Такий e-mail вже зареєстровано. Скористуйтеся формою входу або введіть інший.

    Ви вказали некоректні логін або пароль

    Вибачте, для коментування необхідно увійти.