Місцева райдержадміністрація Рахова минулого року обрала туристичний логотип, який відтоді представляє цей курорт.
Під час відкритого конкурсу було обрано роботу Олега Білого, яка отримала 40% голосів.
Бренд Рахівщини уособлює мозаїку, символ із підписом «Бути сердцем Європи». Автор пояснив нам, що він зобразив географічний центр Європи. А літера «Р» стала основою логотипу.
Щоправда, не обійшлось безложки дьогтю — на чашці написано «Бути серцем приРод». Ймовірно, малось на увазі «пригод»:
Орнаменти у формі ромбів — аутентичні вироби цієї місцевості.
Весь фірмовий стиль витримано у стилі старовинних гуцульских килимів, що популярні у цих краях.
«Форма ромбу є універсальною. Це чудовий матеріал для ілюстрацій, що дозволив замаскувати серце у кожній піктограмі», — пояснив автор.
Крім того, Олег розробив фірмовий шрифт для Рахова. Сам дизайнер народився у Калуші, а нині проживає в Києві.
Нагадаємо, нещодавно карпатське село Татарів першим в Україні отримало власний туристичний логотип.