Назар Токар
Опубліковано: 16 Січня 2018
Оновлено: 11 Травня 2018

Місцева райдержадміністрація Рахова минулого року обрала туристичний логотип, який відтоді представляє цей курорт.

Під час відкритого конкурсу було обрано роботу Олега Білого, яка отримала 40% голосів.

Бренд Рахівщини уособлює мозаїку, символ із підписом «Бути сердцем Європи». Автор пояснив нам, що він зобразив географічний центр Європи. А літера «Р» стала основою логотипу.

Щоправда, не обійшлось безложки дьогтю — на чашці написано «Бути серцем приРод». Ймовірно, малось на увазі «пригод»:

Орнаменти у формі ромбів — аутентичні вироби цієї місцевості.

Весь фірмовий стиль витримано у стилі старовинних гуцульских килимів, що популярні у цих краях.

«Форма ромбу є універсальною. Це чудовий матеріал для ілюстрацій, що дозволив замаскувати серце у кожній піктограмі», — пояснив автор.

Крім того, Олег розробив фірмовий шрифт для Рахова. Сам дизайнер народився у Калуші, а нині проживає в Києві.

Нагадаємо, нещодавно карпатське село Татарів першим в Україні отримало власний туристичний логотип.

Засновник і керівник видання Tokar.ua. Програміст, адміністратор української Вікіпедії.
← Тисни «Лайк», щоб читати нас у Фейсбуці
Поширити у Фейсбуці
Надіслати у Messenger
Надіслати в Telegram
Надіслати у WhatsApp
Зберегти в Pocket
Обговорення