Єрченко Вадим
Опубліковано: 24 Січня 2018

Цьогорічна виставка електроніки CES, яка традиційно проходить у Лас-Вегасі, була багатою на різноманітні технологічні дива. Одне з них — самокероване авто від General Motors, у якому немає ані керма, ані педалей. Масове виробництво розпочнеться вже цього року, та спочатку компанія має отримати дозвіл на експлуатацію від Національного агентства з безпеки дорожнього руху в США (NHTSA).

Презентована модель є вже четвертим поколінням самокерованих та повністю електричних ТЗ лінійки Chevy Bolt, і називається Cruise AV. Її вже тестують на дорогах Сан-Франциско і Фенікса.

«Це досить важливий момент в історії створення серійного і повністю автономного транспортного засобу, бо Chevy Bolt — це перша машина, якій узагалі не потрібен водій», — не приховує своєї радості Ден Амманн, президент GM.

Він також додав, що робота над авто тривала півтора року і від самого початку його розробляли без елементів керування. Також президент зазначив, що четверте покоління — далеко не останнє.

GM вже подала заявку до Національного агентства з безпеки дорожнього руху в США, щоб отримати дозвіл на експлуатацію таких автомобілів, бо вони не відповідають стандартам. Амманн підкреслив, що його компанія не шукає можливості обійти чинні правила, а прагне, аби NHTSA по-новому підійшло до деяких вимог.

«Немає керма — немає й подушки безпеки на рульовому колесі. Ми, звичайно, можемо встановити еквівалент пасажирської подушки безпеки на те місце, яке вважається місцем водія. Це відповідатиме певним стандартам. Але з іншого боку, конструкція автомобіля відрізняється від тієї, яка в них зазначена. Тому ми будемо переконувати уряд схвалити наш запит, щоб відповідати деяким стандартам в інший спосіб», — зазначив Даніель Амманн.

Закінчив журфак у славному місті Запоріжжя. Сім років працював за фахом у місцевих газетах. 2013 року переїхав до не менш славетного міста Лева. Але це була не єдина зміна у житті – з того часу Інтернет став мені і за редакцію, і за газетні шпальти
← Тисни «Лайк», щоб читати нас у Фейсбуці
Поширити у Фейсбуці
Надіслати у Messenger
Надіслати в Telegram
Надіслати у WhatsApp
Зберегти в Pocket
Обговорення